به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، سيد عبدالمجيد قائم محمدي با اعلام اين خبر گفت: با توجه به درخواست هاي مكرر خبرنگاران و پيگيري هاي ذي حسابي و اداره كل اداري مالي استانداري يزد، مبلغي كه به عنوان ماليات از هداياي رياست جمهوري كسر شده بود به زودي به  حساب آنان واريز خواهد شد. رئيس روابط عمومي استانداري يزد از مساعدت و پيگيري اداره کل اداري مالي به ويژه ذي حسابي استانداري در اين خصوص قدرداني كرد. 
قائم محمدي با اشاره به تعداد ديگري از خبرنگاران كه تاكنون از دريافت اين هديه بي بهره مانده اند گفت: مكاتبات لازم با تهران به منظور دريافت اين هديه براي آن تعداد نيز صورت پذيرفته كه به محض حصول نتيجه اقدام لازم انجام خواهد شد.
وی با اشاره به مکاتبات صورت گرفته با ریاست جمهوری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشاور رسانه ای رئیس جمهور از سوی روابط عمومی استانداری در خصوص هدیه خبرنگاران یزد افزود: 32 نفر از اسامی که از مرکز به منظور دریافت هدیه، به استانداری یزد معرفی شده اند با لیست ارسالی از سوی روابط عمومی استانداری که به تایید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات نیز رسیده بود تطابق کامل نداشت و بخشی از خبرنگاران هنوز هدیه خود را دریافت نکرده اند. قائم محمدی در پایان تاکید کرد: با عنایات ویژه ای که استاندار یزد به این قشر موثر دارد نامه ای از سوی ایشان به معاونت پشتیبانی و تحول اداری ریاست جمهوری به منظور حل مشکل این خبرنگاران ارسال شده است.