حماسه حضور/

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، اصحاب رسانه به عنوان نمایندگان افکار عمومی ، حضور مردم در پای صندوقهای اخذ رأی را گسترده و حماسی توصیف کردند.
در این راستا خبرگزاری فارس در گزارشی با عنوان " استقبال کم نظیر مردم ابرکوه از انتخابات در ساعت اولیه اخذ رأی"  آورده است: آنچه به چشم می آمد، انبوهی از مردم در سنین مختلف از جوانان ، پیرمردها و پیرزن هایی بود که شناسنامه های خود را روبروی دوربین ها قرار داده بودند.
گزارشگر این خبرگزاری در ادامه نوشت: در ساعت شروع رأی گیری در شهرستان ابرکوه شاهد صف های رأی دهندگان بودیم که صحنه های زیبایی را در دید خبرنگاران قرار داده بود.
در نمونه دیگر خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز در گزارشی با تیتر" استقبال پرشور تفتي ها از انتخابات " از اشتیاق مردم شهرستان تفت برای خلق حماسه حضور سخن گفت.
در بخشی از این گزارش آمده است: مردم ولايت مدار و هميشه در صحنه شهرستان تفت براي خلق حماسه اي ديگر درروز جمعه آمدند و شور و اشتياق خاصي در بين مردم اين شهرستان به چشم مي خورد .
سایت خبری یزد رسا نیز  تحت عنوان " حضور پر شور و با معنای مردم دارالعباده در پای صندوقهای رأی"  آورده است: حضور پرشور مردم دارالعباده از ساعات اولیه آغاز انتخابات در پای صندوق‌های رأی، در کنار مسئولین نشان از شوق مردم برای سبقت گرفتن از یکدیگر برای خلق حماسه‌ای بی‌نظیر است"
روایتگری رسانه های دیگر  اما به شیوه دیگری است. این رسانه ها ترجیح داده اند تا این شور و شوق مردم را نه از زبان خود بلکه از زبان دیگران در قالب مصاحبه و خبر و گزارش تصویری ، منعکس کنند. هر چه می خواهد باشد مهم این است که همه دست به دست هم داده اند تاواقعیتی مهم را به گوش جهانیان برسانند؛ که ملت نظام مقدس جمهوری اسلامی ، بار دیگر حمایت خود را از نظام و ولایت فقیه  فریاد می زنند.
مهم این است که رسانه ها می کوشند تا همه بدانند که  -به قول استاندار یزد- مردم پای نظام خود ایستاده اند.
به هر حال انکاری نیست که رسانه ها نماینده افکار عمومی هستند و این روایتگری، سند راستین پویایی مردم در تعیین سرنوشت خود است. رسانه ها هم اینگونه دین خود را ادا می کنند.
خلاصه آنکه هم اکنون مردم همیشه در صحنه استان یزد اعم از پیر و جوان،کوچک و بزرگ، روستایی و شهری و همه و همه آمده اند تا بار دیگر به دشمنان نظام ثابت کنند که پای آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده اند و با حضور در این عرصه هرگز رهبر عزیز خود را تنها نمی گذارند.