رصد ،بازبینی و پایش اراضی واگذار شده دولتی؛ اقدامی ارزشمند در راستای افزایش شفافیت در استان

استاندار یزد با بیان اینکه رصد، بازبینی و پایش اراضی واگذار شده دولتی اقدامی ارزشمند است، افزود : این اقدام موجب افزایش شفافیت در استان می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر طالبی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با حضور رئیس مجمع نمایندگان و حضور ویدیو کنفرانسی مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد، با اشاره به موضوعات مطرح شده در جلسه عنوان کرد: رصد، بازبینی و پایش اراضی واگذار شده دولتی اقدامی ارزشمند بوده که باعث افزایش شفافیت در استان می‌شود و باید با اضافه شدن اراضی باقی مانده، تکمیل شود.
دکتر طالبی در بخش دیگری از سخنان خود با تشکر از دستگاه هایی که در زمینه معرفی اموال و املاک مازاد خود همکاری خوبی داشته اند، بر لزوم همکاری دیگر دستگاه ها در این خصوص تاکید کرد.
وی افزود : با توجه به اختیارات داده شده، امکان شناسایی مستقیم اموال و املاک مازاد از طریق کارگروه مربوطه وجود دارد و در صورت نیاز از این طریق اقدام خواهد شد.
وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به ضرورت اجرای دقیق تمامی مصوبات ستاد ملی و استانی پیشگیری و مقابله با کرونا از سوی دستگاه ها عنوان کرد: مواردی همچون دورکاری، به حداقل رساندن حضور ارباب رجوع ها به ادارات از طریق دیگر را های ارتباطی (تلفن و شبکه های اجتماعی)، ممانعت از حضور کارمندان مشکوک به کرونا در ادارات و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در دستور کار قرار گیرد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات