رييس شوراي سياستگذاري ائمه جمعه كشور:

 به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، حجت الاسلام و المسلمين" سيد رضا تقوي" روز پنج شنبه در گردهمايي "مرزبانان" كه با حضور نماينده ولي فقيه در استان، استاندار، ائمه جماعات و مبلغين و مبلغات در حسينيه حضرت آيت الله شهيد صدوقي(ره) برگزار شد، اظهار داشت: اولين مسئوليت روحانيت، شناخت معارف ديني و مطالعه موضوعات جديد است.
وي تصريح كرد: مسائل فرهنگي ، محدود به مسائل گذشته نيست بلكه بايد به  اين سرمايه عظيم افزوده و آن را توسعه بدهيم.
وي با بيان اينكه " جنگ امروز ، جنگ فرهنگي است" بر اهميت استفاده از روشهاي نوآورانه تاكيد كرد و افزود: گاهي روش ها به اندازه ارزشهايي كه مي خواهيم منتقل كنيم، مهم مي شود.
رييس شوراي سياستگذاري ائمه جمعه ، شناخت مخاطب، آگاهي از نياز مخاطب و در نظر گرفتن مقتضيات زمان را از مهم ترين عوامل تاثيرگذاري تبليغات دانست و خطاب به روحانيون يزدي گفت: در يزد سوژه هاي فرهنگي فراواني وجود دارد كه با بهره گيري از آن مي توانيد مردم را شاداب نگه داريد.
تقوي در بخش ديگري از سخنان خود، با اشاره به در پيش رو بودن ايام حج، اظهار داشت: حج يك رويداد بزرگ ديني و بين المللي است كه بايد از اين فرصت به خوبي استفاده شود.
وي افزود: بخشي از بهره هايي كه مي توان از ايام حج گرفت مربوط به امت اسلامي جهان است و بخش ديگر آن در حوزه فرهنگ سازي داخل كشور قرار دارد.
اين مقام مسئول تصريح كرد: مبلغين و مبلغات همچنانكه معارف اهل بيت(عليهم السلام) را در محرم و صفر به مردم منتقل مي كنند بايد با استفاده از اين ايام،  حج را به يك فرهنگ تبديل كنند.