به گزارش روابط عمومي استانداري يزد؛ " محمد رضا فلاح زاده " روز دوشنبه  در ديدار با علما و روحانيون در محل مدرسه علميه مصلي يزد، جايگاه روحانيت را جايگاه ويژه اي دانست و افزود: جمهوري اسلامي ايران وارث مظلوميت ائمه اطهار (س) و بويژه حضرت علي (ع) است.
وي هدف از انقلاب اسلامي را ترويج اسلام ناب محمدي (ص) دانست و هدف منافقان، توده اي ها و سلطنت طلب ها در اوايل انقلاب را مصادره انقلاب اسلامي به نفع خود برشمرد و افزود: اين توطئه ها به لطف خداوند متعال و با تلاش شهيداني همچون همت، كاظمي، شيرودي، كشوري، متوسليان، صياد شيرازي و ... تحت رهبري داهيانه حضرت امام خميني (ره) در نطفه خفه شد.
فلاح زاده در ادامه تهاجم فرهنگي را حربه استكبار جهاني در راستاي مقابله با تنها كشور شيعه جهان توصيف و خاطر نشان كرد: شمار زيادي كانال ماهواره اي عليه جمهوري اسلامي در حال فعاليت هستند.
استاندار يزد در بخش دوم سخنان خود، خواستار تبليغ چهره به چهره توسط علما و روحانيون شد و به گزارشي از اقدامات صورت گرفته در چند سال اخير در استان پرداخت.
اعزام 5 هزار مبلغ در طول سال به نقاط مختلف استان، برگزاري 4 هزار حلقه صالحين بسيج، برگزاري 1700 يادواره شهدا، اعزام 27 هزار نفر به اردوي راهيان نور، ساماندهي 200 گلزار شهدا، تكميل 95 باب خانه عالم، اتمام 18 مجموعه ورزشي، در حال ساخت بودن 68 سالن ورزشي و موزه دفاع مقدس از مهمترين موارد اشاره شده توسط عالي ترين مقام اجرايي استان بود.
در حال ساخت بودن چند بزرگراه در استان، اجراي خط دوم انتقال آب، ساخت چند بيمارستان و دانشگاه و حوزه علميه در سطح استان، مسكن مهر و 935 واحد صنعتي در حال ساخت از مهمترين پروژه هاي عمراني استان بود كه مورد اشاره استاندار يزد قرار گرفت.
وي در بخش پاياني سخنان خود با اشاره به شعار امسال وظيفه همگان را فرهنگ سازي در زمينه كاهش استفاده از كالاهاي غيرضروري و تجملي، مصرف كالاي داخلي، ارتقاي بهره وري، استفاده از اوراق مشاركت، سرمايه گذاري خارجي، ورود بخش خصوصي در صادرات و واردات و استفاده از ارز هاي جايگزين دانست.