استاندار يزد:

 به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، "محمد رضا فلاح زاده"در اين پيام آورده است:
هفدهم مردادماه هر سال به مناسبت شهادت مظلومانه خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي(ايرنا) به دست طالبان متحجر و خشك مغز به نام روز خبرنگار نامگذاري شده است. روز خبرنگار، در حقيقت يادآور اراده عظيم مردان و زناني است كه براي بازگويي حقائق ، پرچم مقدس اطلاع رساني را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه خويش گشته اند .
اين روز فرصتي است گرانبها براي پاسداشت مقام شامخ انسانهاي فرهيخته اي همچون شهيد محمود صارمي، شهيد رهبر و ديگران كه در راه روشنگري و آگاهي بخشي به آحاد جامعه جان خود را تقديم جانان كردند و  مناسبتي است مغتنم براي تجليل از خدمات همه خبرنگاران متعهد و دلسوز كشورمان كه با تيغ برّان قلم ، با سفيران يأس و دروغ و تباهي در ستيزند و پا به كارزار جنگ نرم با دشمنان انقلاب اسلامي نهاده اند.
تعهد،بصيرت، روشنگري، بيان حقائق، انتقاد منصفانه و سازنده، در نظر گرفتن مصلحت جامعه و نظام و پرهيز از منهيات ديني و اخلاقي،  بخشي از آرمانهاي شهيدان والامقام عرصه اطلاع رساني است كه ميراث عظيم اخلاق رسانه اي را براي قشر فرهنگ ساز  و خدوم  اصحاب رسانه بر جاي نهاده اند تا با در نظرگرفتن ارزشهاي اين فرهنگ غني، رسالت خويش را به نحو مطلوب تحقق بخشند.
اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيد محمود صارمي و ديگر شهيدان والامقام اقليم انديشه و قلم و ارج نهادن به تلاشهاي ارزنده تمامي سفيران آگاهي و اميد، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه استان دارالعباده و دارالعلم يزد تبريك و تهنيت عرض مي نمايم.
توفيق روز افزون همگان را از درگاه حضرت حق خواهانم.