معاون استاندار:

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد،"غلامحسين دشتي" روز چهارشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت مقام زن و روز مادر كه با حضور مدير كل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري و ديگراعضاي ستاد برگزار شد، ضمن گراميداشت سال "حماسه سياسي، حماسه اقتصادي" و تسليت ايام فاطميه از زحمات اعضاء قدرداني كرد.
وي با بيان اهميت مقام زن و روز مادر، تلاش در راستاي برگزاري هر چه باشكوه تر برنامه هاي  هفته زن را خواستار شد.
معاون استاندار ادامه داد:  در روايات آمده كه خداوند متعال عالم را بواسطه وجود حضرت زهرا(س) خلق كرده است، اين موضوع مختص به 1400 سال پيش نيست بلكه زندگي ما در زمان كنوني نيز بواسطه حضرت زهرا(س) است.
وي در بخش ديگر سخنان خود به موضوع عدالت اشاره كرد و افزود: دليل غيبت امام زمان(عج) اين است كه زمينه تحقق عدالتي كه پرچم آن را حضرت زهرا(س) به دست گرفته است وجود ندارد پس غيبت هم با خط مشي حضرت زهرا(س) است.
مشاور استاندار و مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري نيز در اين جلسه با بيان اهميت بزرگداشت مقام زن و روز مادر بر اجراي دقيق و با كيفيت برنامه هاي هفته زن تاكيد كرد.
"مريم عبدالحسين زاده "  بصيرت افزايي و افزايش معارف ديني را از جمله اهداف اجراي اين برنامه ها دانست و اظهار داشت: به اين مناسبت كارگاه هاي آموزشي در دستگاه هاي اجرايي مختلف و در بين اقشار  مردم  برگزار خواهد شد.
در اين جلسه بحث و تبادل نظر پيرامون مسائل مرتبط صورت پذيرفت و تصميمات لازم اتخاذ شد.