رييس ستاد اقامه نماز كشور:

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، حجت الاسلام و المسلمين " محسن قرائتي " روز شنبه در جلسه توديع و معارفه رييس ستاد اقامه نماز استان يزد كه در محل دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد برگزار شد، نماز را يك خط ويژه را براي ارتباط مخلوق با خالق خود دانست و لازمه قبولي تمامي عبادات را مقبوليت نماز در پيشگاه باري تعالي عنوان كرد.
وي احياء نماز را فراتر از مقوله ستاد اقامه نماز دانست و خواستار رعايت شئونات در خصوص برپايي نماز بويژه نماز جماعت شد.
قرائتي در بخش دوم سخنان خود با اشاره به دارالعباده بودن استان يزد، خواستار اشاعه فرهنگ قرآني بويژه در ايام ماه مبارك رمضان در اين استان شد.
وي با اشاره به انتشار كتابي در خصوص 200 نكته ارتباطي قرآن با مسائل مختلف، اظهار داشت: تمامي كلمات قرآن نياز به  پژوهش در راستاي رسيدن به معناي واقعي دارد.
ارتقاء جايگاه تفسير قرآن كريم در ماه مبارك رمضان از ديگر تاكيدات اين روحاني عاليقدر بود.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد نيز در اين مراسم به تقدير و تشكر از رييس سابق ستاد اقامه نماز استان پرداخت.
آيت الله " محمد رضا ناصري " گسترش فرهنگ در خصوص مقوله نماز را مهم ارزيابي كرد و اين ارتقاء را در زمان تصدي حجت الاسلام و المسلمين نبي پور مطلوب ارزيابي كرد.
وي ترويج و اشاعه نماز را از سنين كودكي خواستار  شد و لازمه آن را اهميت ويژه به اين مقوله در وزارت آموزش و پرورش بيان كرد.
امام جمعه يزد بهترين سن يادگيري را تا سن 12 سالگي دانست و بر برنامه ريزي اساسي در اين زمينه توسط ارگان هاي مرتبط تاكيد كرد.
رييس سابق ستاد اقامه نماز استان نيز در خصوص تاثير نماز در جامعه، سخناني ايراد كرد.
حجت الاسلام و المسلمين"  نبي پور " لازمه داشتن اقتصاد، بهداشت و سياست سالم  را اهميت به نماز به عنوان  بزرگترين نعمت خداوند و توفيق برپايي آن  دانست.
وي مقوله نماز را بحدي گسترده دانست كه هر قدر وقت براي آن گذاشته شود كافي نيست.
رييس ستاد اقامه نماز استان نيز سفارش انبياء و تذكر ايشان به امت ها در خصوص نماز را يادآور شد.
حجت الاسلام و المسلمين " حبيبيان " همكاري اين ستاد با حوزه علميه را  از برنامه هاي اصلي خود عنوان كرد.
در پايان اين مراسم با اهداء لوح سپاس از خدمات و تلاشهاي حجت الاسلام  و المسلمين نبي پور در طول 20 سال  خدمت در اين ستاد تجليل شد.