استاندار يزد:

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، "محمد رضا فلاح زاده" روز چهارشنبه در مراسم گراميداشت هفته پژوهش و فناوري كه با همكاري دفتر آموزش و پژوهش استانداري و دانشگاه يزد برگزار شد اين هفته را به همه تلاشگران اين عرصه تبريك گفت.
استاندار يزد گفت: امروزه شاهد پيشرفت هاي بسيار خوب در حوزه هاي مختلف هستيم كه همه اين پيشرفت ها مديون تلاش صاحبان علم و بويژه صاحبان تفكر و قلم است.
وي گفت: اگر كسي عالم باشد ولي متفكر نباشد نميتواند توليد كند و عالم متفكر مي تواند موثر باشد.
فلاح زاده با اشاره به تاكيد رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالي) در رابطه با موضوع اقتصاد مقاومتي گفت: اگر در شرايط كنوني پژووهشگران با انجام تحقيقات و پژوهش ها و با در نظر گرفتن دستورات اسلام، وظيفه مسئولين و مردم را در اين خصوص روشن كنند به فتح قله هاي پيروزي نزديك مي شويم.
معاون توسه مديريت و منابع انساني استاندار نيز در در اين جلسه اهميت فعاليت در حوزه پژوهش و فناوري را يادآور شد.
"عباسعلي رضائي" افزود: علي رغم تلاش هايي كه در محيط هاي علمي و دانشگاه براي موضوع پژوهش صورت مي پذيرد در حوزه اجرائي استان نيز همواره به اين مهم توجه ويژه مي شود.
وي تلاش محققان و پژوهشگران را بسيار ارزشمند دانست و خاطر نشان ساخت:اين زحمات نتايج بسيارمهم و موثري را به دنبال داشته است.
رضايي تاثيرات پژوهش در زندگي فردي و اجتماعي را يادآور شد و افزود: بايد با انجام پژوهش هاي گوناگون آسيب شناسي در حوزه هاي مختلف صورت بگيرد تا مشكلات فعلي و آينده رفع شود.
در ابتداي اين مراسم رييس دانشگاه يزد ضمن تسليت ايام سوگواري ماه صفر به مهمانان خير مقدم گفت.
"سيد علي محمد ميبدي" از پژوهشگران كشورمان با عنوان جهادگران عرصه علم و دانش ياد كرد كه با تلاش شبانه روزي در انديشه اعتلاي روزافزون  نظام جمهوري اسلامي هستند.
ميبدي با اشاره به فرمايشات و تاكيدات رهبر معظم انقلاب در مورد پژوهش و فناوري خاطر نشان ساخت: امروز پژوهش يك تكليف عبادي و ملي است.
وي گفت: امروز در تداوم انقلاب شكوهمند اسلامي شاهد فعاليت انسان هاي متدين و پركاري هستيم كه بيرق توحيد را در حوزه هاي پژوهش و فناوري برافراشته اند.
در پايان اين مراسم از پژوهشگران برتر استان در حوزه هاي مختلف تجليل شد.