استاندار يزد:

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد،"محمد رضا فلاح زاده" در اين پيام آورده است:
"و لا تحسبن الذين قتلوا في سبيل الله امواتا بل احياء عند ربهم يرزقون"

شهادت؛ هنر مردان الهي و رمز جاودانگي مردان مردي است كه با خداي خويش، عهدي عاشقانه بسته و بر سر پيمان ايمان و عبوديت خويش پايمردي كرده اند. اين فوز عظيم- كه مخصوص بندگان برگزيده خداوند متعال است -  از آغاز جدال حق و باطل وجود داشته و  بسياري به اين مقام شريف نائل آمده كه گل سرسبد آنان حضرت سيد الشهدا(ع) و ياران با وفاي ايشانند.
جوانان غيور و عزتمند ايران اسلامي نيز با تأسي به سيد و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين(ع) در مصاف با دشمنان اسلام ناب محمدي(ص) سر از پاي نشناخته ، عاشقانه جنگيدند تا جامي از شربت گواراي شهادت را بنوشند و نام خود را در زمره راست قامتان جاوادنه تاريخ ثبت نمايند. پس از دوران 8 ساله دفاع مقدس نيز ، برخي سعادت شهادت نصيبشان شد كه از آن جمله مي توان به نام سردار والامقام دكتر حسن تهراني مقدم- پدر علم موشكي ايران اسلامي- و همكاران متعهد ، انقلابي و شهادت طلب ايشان در جهاد خودكفايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي اشاره نمود كه در مسير پربركت علم و جهاد، مستفيض و مست فيض از صهباي شهادت شدند.
استان دارالعباده و دارالعلم يزد به خود مي بالد كه يكي از اين شهداي عزيز و والامقام، شهيد مهندس سيد رضا ميرحسيني چاهوكي؛ نخبه موشكي ايران را در خود پرورانده است. اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان والامقام حادثه غدير به ويژه سردار تهراني مقدم و شهيد ميرحسيني از عموم مردم انقلابي، متدين و شهيد پرور استان يزد دعوت مي نمايم تا در مراسم دومين سالگرد شهادت اين شاهدان عرصه ايثار و نثار، كه ساعت 7 صبح روز پنج شنبه مورخ 9/8/92 در محل مسجد روضه محمديه (حظيره) برگزار مي گردد، حضور يافته و بار ديگر با آرمانهاي والاي شهيدان سرافراز تجديد پيمان نمايند.موفقيت همگان را از درگاه خداوند متعال مسألت مينمايم.