استاندار يزد:

 به گزارش روابط عمومي استانداري يزد،"محمد رضا فلاح زاده"  در پيامي به مناسبت  اولين سالگرد عروج ملكوتي  دانشمند جوان هسته اي؛شهيد احمدي روشن آورده است:

"و لا تحسبن الذين قتلوا فی سبيل الله امواتا بل احياء عند ربهم يرزقون"

شهادت؛اوج عزت و هنر مردان الهي است كه سر بر سر پيمان خويش با حضرت حق- جل و علا- نهاده و پايمردي و مردانگي خود را در اين راه ثابت كرده اند.  در حقيقت شهدا  مستِ فيض و مستفيض از صهباي ايمان به خداوند متعال،پيامبر گرامي اسلام(ص) و ائمه طاهرين(عليهم السلام) بوده اند كه اينگونه نامشان در زمره عاشقان واقعي جاودانه شده است.
 يك سال از عروج مظلومانه  نخبه جوان و دانشمند علوم هسته اي كشورمان؛ شهيد مصطفي احمدي روشن گذشت. شهادت آن  دانشمند فرهيخته و دلسوز  سندي  ماندگار، متقن و غير قابل انكار  از مظلوميت جمهوري اسلامي ايران در مسير  احقاق حقوق خود است كه توطئه ها و دسايس دشمنان  اين ملت را به وضوح مي نماياند.  البته هيچ كس ترديدي ندارد كه اينگونه اقدامات شوم و منزجر كننده، از  استيصال و عجز  مدعيان  دروغين دفاع از حقوق بشر  در مقابله با  اراده و ايمان ملت مصمم ايران، سرچشمه ميگيرد.
اينجانب ياد و خاطره آن شهيد والا مقام را گرامي داشته، ضمن آرزوي علو درجات براي آن شهيد عزيز و سرافراز، از آحاد مردم شريف دارالعباده و دارالعلم دعوت مي نمايم تا در مراسم  گراميداشت ياد و خاطره  شهيد والا مقام "مصطفي احمدي روشن" كه  از ساعت 8 تا 10 صبح روز پنج شنبه مورخ 28/10/1391 در محل مسجد روضه محمديه(حظيره) برگزار مي شود، حضور فعال و گسترده اي داشته باشند.
موفقيت روز افزون همگان را در راستاي آرمانهاي والاي حضرت امام راحل عظيم الشأن(ره) و منويات رهبر معظم انقلاب؛حضرت آيت الله العظمي خامنه اي(مدظله العالي) از درگاه خداوند متعال مسألت مينمايم.