به گزارش روابط عمومي استانداري يزد در اين پيام آمده است:
روز جهانی قدس روز فریاد آزادی خواهی و گرامیداشت خون هزاران شهید و یادآور رنج ها و مرارت های میلیون ها آواره فلسطینی است.
قدس قبله نخستین و حرم دوم مسلمانان جهان است كه برای رهایی آن و کوتاه کردن دست کفار و مشرکین از این حرم شریف نباید از هیچ کوششی فروگذار کنیم.
بنيانگذار نظام مقدس جمهوري اسلامي در خصوص اهميت روز جهاني قدس فرموده اند: " روز قدس كه هم جوار شب قدر است، لازم است كه در بين مسلمانان، احيا شود و مبدا بيداري و هوشياري آنان باشد. "
وعده الهی به پیروزی مستضعفان، نصرت‌دهندگان الهی و مومنان است که "ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم" و چه ایمانی بالاتر از اعتقاد به آرمان قبله اول مسلمین و چه نصرتی بالاتر از تلاش برای حذف و محو دشمن غاصب صهیونیستی از صحنه روزگار كه رهبر فرزانه انقلاب اسلامي ( مد ظله العالي ) در اين باره فرموده اند: " صهيونيسم و دولت غاصب و مجعول صهيونيستي در فلسطين، محكوم به فناست "
شوراي اطلاع رساني استان يزد با گرامیداشت روز جهاني قدس از آحاد مردم شريف استان يزد براي حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی سراسری این یوم الله عظیم دعوت مي نمايد تا بار ديگر شاهد حماسه آفريني مردم اين ديار باشيم.
توفيق روز افزون همه مسلمين را از درگاه خداوند متعال مسألت مي نمائيم.