استاندار يزد:

محمد رضا فلاح زاده در اين پيام آورده است:

"الم تر کیف فعل ربک باصحاب الفیل...:

شکست و هزیمت مفتضحانه آمریکای جنایت پیشه به عنوان سردمدار قلدرمآبان جهان در صحرای طبس؛ پرتوئی مقدس و تابناک از انوار عنایت الهي است که در جریان آن ، همانگونه که سجيل را بر فیل سواران حبشی فرود آورد، طوفان شن را به مصاف  دشمنان اسلام  فرستاد تا بار دیگر نتیجه شوم کفر و در برابر حق ایستادن را به جهانیان نشان دهد.

دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  و مخالفان حاکمیت دینی بر جوامع بشری، باور نمی کردندکه ایران اسلامی -که  اعتقاد به ولایت ائمه معصومین (ع) از دیرباز در آن موج میزند- مملکت حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) است و ملت خداجوی این سرزمین همواره شاهد تحقق‌ وعده‌هاي‌ الهي‌ در کشورند چراکه جنود آسمان و زمین همه در اختیار و گوش به فرمان حضرت حق اند که : «و لله جنود السموات و الارض و کان الله عزیزاً حکیماً».

 در حقیقت رستاخیز عظیم شن ها، معجزه ای بزرگ و الهی  بود که برای بار دیگر ، برتری و غلبه ایمان و اعتقاد را بر کفر و طاغوت به اثبات رسانید  و بیش از پیش بر اعتبار وحیثیت جهانی انقلاب و نظام افزود. معمار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در باره مأموریت شنها در واقعه طبس فرمودند: « همه عالم مأمورند. آن روز باد و شن مأمور  بود».

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز شکست مفتضحانه استکبار جهانی در طبس و همچنین یاد و خاطره سردار رشيد اسلام شهيد محمد منتظرقائم؛ اولین فرمانده سپاه یزد ، از  عموم مردم استان دعوت می نمایم در مراسم بزرگداشت این مناسبت مهم که در محل مسجد روضه محمدیه برگزار می گردد، حضور فعال و گسترده ای داشته باشند.

 موفقيت همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت مي نمايم.

محمدرضا فلاح زاده

استاندار یزد