معاون عمرانی استاندار یزد ابلاغ کرد:

شیوه‌نامه برخورد با تخلفات ساخت و ساز به شهرداری‌های استان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد از شهرداران خواست در راستاي اجراي ماده ١٠٠ قانون شهرداري و با هدف كنترل و نظارت بر ساخت و سازها در محدوده و حريم شهر موارد ابلاغی را با جديت در دستور كار قرار دهند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "محسن صادقیان"‌ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در ابلاغیه ای خطاب به شهرداران از آنها خواست در جلوگيري به موقع از تخلفات ساختماني در چارچوب وظايف قانوني مهندسان ناظر ساختمان و ماموران شهرداري اهتمام و توجه مضاعف داشته باشند.
وی همچنین برخورد بدون اغماض با سهل انگاري ناظران ساختمان و ماموران شهرداري كه در پيشگيري از تخلفات ساختماني نسبت به گزارش به موقع اقدام نمي‌کنند، را مورد تاکید قرار داد.
صادقیان هماهنگي كامل با مقامات قضايي و نيروي انتظامي در تعطيلي عمليات ساختماني بدون پروانه يا خلاف پروانه، توقف ساخت و سازهاي غيرمجاز و اجراي احكام قلع و تخريب را از ضروریات برشمرد.
وی ضرورت ملاحظه شرايط اجتماعي جامعه و حفظ شان، كرامت و حقوق شهروندي در برخورد با متخلفان ساختماني را یادآوری نمود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تاکید کرد: بر اساس این ابلاغیه مراقبت كامل بر حسن جريان كميسيون‌هاي ماده ١٠٠ و پايش مستمر عملكرد نمايندگان وزارت كشور، با توجه به بند ۴ بخشنامه تفويض اختيار، مورد نظر است.

★‌خبرنگار: ‌مجید وفایی شاهی★ 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات