ضرورت سامان یافتن اقدامات و برنامه های تشویقی برای کاهش استفاده از خودرو

استاندار یزد با اشاره به نامگذاری یکم مهرماه به عنوان روز جهانی بدون خودرو عنوان کرد: باید اقدامات و برنامه های تشویقی برای کاهش استفاده از خودرو به گونه ای سامان یابد که توجه به این موضوع در طول سال جاری باشد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر طالبی در شورای هماهنگی ترافیک استان یزد که با حضور جمعی از مسئولین استان در سالن حمیدیا استانداری برگزار شد، با اشاره به شناسایی خوب نقاط حادثه خیز راه های استان گفت: اصلاح این نقاط در دستور کار  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده قرار گرفته و سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز تامین اعتبارات لازم را دنبال کند.
استاندار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری یکم مهرماه به عنوان روز جهانی بدون خودرو عنوان کرد: اجرای برنامه های خاص در این روز برای جلب توجه جامعه، ارزشمند بوده ولی باید اقدامات به گونه ای سامان یابد که توجه به این موضوع در طول سال جاری باشد.
وی افزود: در همین راستا اقدامات تشویقی ای برای فراگیری این موضوع در استان و کاهش استفاده از خودرو در طول سال در نظر گرفته شود.
استاندار در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به راه اندازی بخشی از مسیر دوچرخه سواری یزد – تفت گفت: اقدامات لازم برای تکمیل این پروژه صورت گیرد.


 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات