استاندار یزد در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا عنوان کرد:

عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس، قابل پذیرش نیست/ ضرورت هم افزایی بخش های مختلف به منظور ترویج واکسیناسیون

استاندار یزد به نگاه ویژه استان به رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در مدارس و تکمیل فرایند واکسیناسیون دانش آموزی اشاره و خاطرنشان کرد: عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس، قابل پذیرش نبوده و در این راستا باید اکیپ مشترکی از فرمانداری شهرستان ها، دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش استان از مدارس مناطق مختلف استان بازدید کرده و تصمیمات لازم را اتخاذ نمایند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر مهران فاطمی استاندار یزد در نشست ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا به تشریح آخرین وضعیت رنگ بندی مناطق مختلف استان از نظر شیوع کرونا پرداخت و گفت: براساس آخرین تغییرات در نقشه رنگ بندی شهرستان‌های کشور؛ شهرستان بهاباد در وضعیت قرمز، شهرستان بافق در وضعیت نارنجی، شهرستان میبد و اشکذر در وضعیت آبی و سایر شهرستان‌ها در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

استاندار یزد ادامه داد: جمعیت کم شهرستان بهاباد باعث شده تا تغییرات اندک در آمار بستری های کرونایی این شهرستان موجب تغییر محسوس شاخص ها و در نهایت تغییر رنگبندی آن شود، در عین حال تغییرات اندک نیز بزرگ هستند و همه افراد باید اهتمام ویژه ای به رعایت پروتکل های بهداشتی و تزریق واکسن خود داشته باشند.

وی در ادامه از اعمال محدودیت های کرونایی متناسب با وضعیت قرمز و نارنجی در شهرستان های بهاباد و بافق خبرداد.

دکتر فاطمی به نگاه ویژه استان به رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در مدارس و تکمیل فرایند واکسیناسیون دانش آموزی اشاره و خاطرنشان کرد: در این راستا باید اکیپ مشترکی از فرمانداری شهرستان ها، دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش استان از مدارس مناطق مختلف استان بازدید کرده و تصمیمات لازم را اتخاذ نمایند.

استاندار یزد در پایان بر هم افزایی بیشتر کانون مساجد، سازمان تبلیغات اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی در راستای اقناع سازی مردم در خصوص تزریق دوز های اول، دوم و سوم واکسن کرونا تاکید کرد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات