عزم مشترک نمایندگان منتخب و مدیران ارشد استان برای پیگیری مطالبات مردم

استاندار یزد با بیان اینکه به منظور حصول ادبیات و درک مشترک در خصوص مسائل مختلف استان، تاکنون دو جلسه با نمایندگان منتخب برگزار کرده ایم تا در زمینه اولویت های استان به اتفاق نظر رسیده و نقشه راه را برای ادامه مسیر ترسیم کنیم، افزود: در همین راستا عزم مشترکی بین نمایندگان منتخب و مدیران ارشد استان برای پیگیری مطالبات مردم پدید آمده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» در دومین نشست مشترک با نمایندگان منتخب استان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که با حضور معاونین استاندار و به منظور انجام هماهنگی های لازم در خصوص اولویت ها و مسائل مختلف استان در سالن کوثر استانداری برگزار شد، با اشاره به دغدغه های مطرح شده از سوی نمایندگان در این نشست عنوان کرد: به منظور مرتفع کردن چالش های تمامی حوزه های انتخابیه استان، همه دغدغه های مطرح شده از سوی نمایندگان  در جلسات مشترک مورد پیگیری قرار خواهند گرفت.
وی با بیان اینکه به منظور حصول ادبیات و درک مشترک در خصوص مسائل مختلف استان، تاکنون دو جلسه با نمایندگان منتخب برگزار کرده ایم، افزود: این نشست ها به منظور اتفاق نظر در زمینه اولویت های استان و ترسیم نقشه راه را برای ادامه مسیر برگزار شده است.
دکتر طالبی با بیان اینکه برای تحقق اهداف استان نیاز به اصلاح برخی قوانین و همچنین بودجه سال 99 است، ادامه داد: در همین راستا از طریق تشکیل کمیته ای با حضور حقوقدانان و مدیران مرتبط استان،  پیشنهادات و راهکارها برای اصلاح قوانین ارائه شده و به منظور پیگیری در اختیار نمایندگان منتخب قرار داده می‌شود.
 استاندار با اشاره به اینکه دوره جدید مجلس شورای اسلامی از هفتم خرداد ماه به صورت رسمی آغاز خواهد شد، عنوان کرد: امیدواریم در این دوره شاهد ارتقای شاخص های توسعه ای استان با همت جمعی نمایندگان استان باشیم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات