به مناسبت هفتم تيرماه صورت گرفت؛

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، " محمد رضا فلاح زاده " در اين مراسم با يادآوري جنايات منافقين كوردل در به خاك و خون كشيدن شهيدان در طول دوران انقلاب اسلامي، اظهار داشت:  تنها حكومتي كه براي مردم نقشي در اداره كشور قائل شده جمهوري اسلامي است.
وي با اشاره به نقش مردم در پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي، گفت: راي مردم از آغاز انقلاب تا كنون در تعيين سرنوشتشان تاثير گذار بوده است.
استاندار يزد در بخش ديگري از سخنان خود، به جنايت منافقين در عمليات تروريستي ششم تيرماه سال 60 عليه حضرت آيت ا... العظمي خامنه اي (مد ظله العالي) اشاره و خاطر نشان كرد: خداوند متعال تقدير را بر اين قرار داد تا ايشان زنده بمانند و سكان هدايت انقلاب را پس از امام راحل عظيم الشان (ره) به دست گيرند.
وي ادامه داد: فرداي اين عمليات تروريستي نافرجام، اين گروهك تروريستي دوباره حادثه هفتم تير ماه را شكل دادند و 72 نفر را در حزب جمهوري به شهادت رساندند.
فلاح زاده ياد و خاطره شهيدان سيد رضا و محمد رضا پاكنژاد را گرامي داشت و گفت: منافقين مي خواستند با ترور جايگاهي براي خود داشته باشند ولي به فضل الهي آن ها منفور و شهيدان اين واقعه در تاريخ ماندگار شدند.
در ابتداي اين مراسم مسئولان استان با حضور بر سر مزار و اهداي گل به قبر سومين شهيد محراب آيت ا... " حاج شيخ محمد صدوقي " و امام جمعه فقيد يزد حجت الاسلام و المسلمين " حاج شيخ محمد علي صدوقي " به ايشان اداي احترام كردند.