استاندار یزد در نشست شورای اداری استان عنوان کرد :

فارغ از مرزبندی های سیاسی، در مسیر توسعه استان گام بر می داریم

استاندار یزد با بیان اینکه فارغ از همه اختلاف سلایق سیاسی، برای منافع استان هیچگونه مرزبندی ای نداریم، تاکید کرد: از تلاش و کوشش نمایندگان در راستای منافع استان حداکثر حمایت را خواهیم کرد تا استان را به سمت توسعه و آبادانی بیشتر و کاهش مشکلاتی که با آن روبرو هستیم، ببریم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» در جلسه شورای اداری استان که به منظور تقدیر و تجلیل از نمایندگان دوره دهم مجلس شورای اسلامی استان با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار یزد و جمعی از مدیران دستگاه های دولتی استان در سالن شهید عباسپور شرکت برق منطقه ای برگزار شد، با اشاره به اینکه در آستانه روز قدس که روز اعلام همبستگی با آرمان فلسطین و اعلام انزجار نسبت به جنایات اسرائیل و استکبار جهانی است، به سر میبریم، تاکید کرد: روز قدس سرمایه اجتماعی مشترک مسلمانان جهان است که همیشه و هر سال به شکل تظاهرات در همه دنیا تجلی پیدا می‌کرد.
وی افزود: این سرمایه اجتماعی قابلیت این را دارد به انحای مختلف در راستای حمایت از آرمان فلسطین و علیه سلطه گری های استکبار جهانی و جنایت های رژیم صهیونیستی به منصه ظهور برسد .
وی با اشاره به لزوم شکل گرفتن همبستگی بین مسلمانان جهان در شبکه های اجتماعی در شرایط کنونی که امکان تظاهرات وجود ندارد، عنوان کرد: شکل گرفتن همبستگی بین مسلمانان جهان در شبکه های اجتماعی  می‌تواند فشار افکار عمومی را بر دنیای استکبار و رژیم صهیونیستی افزایش دهد .
استاندار با اشاره به عدم برگزاری شورای اداری استان به مدت چند ماه به دلیل شیوع بیماری کرونا، عنوان کرد: پس از این مدت با رعايت پروتكل ها موفق به برگزاری این جلسه  شدیم که ایجاد این امکان را مرهون فداکاری های کادر درمان و بهداشت و زحمات دستگاه ها و همه مردم و افرادی که برای مدیریت کرونا تلاش کردند، هستیم .
وی با بیان اینکه یکی از استان های موفق در زمینه مدیریت با کرونا بودیم، عنوان کرد: امیدواریم با تلاش تمامی نیروهای در صحنه موفق به مدیریت کامل این بیماری شویم.
استاندار یزد در بخشی دیگر از سخنان خود با تقدیر از زحمات نمایندگان استان در دوره دهم مجلس شورای عنوان کرد: اقدامات و تلاش های نمایندگان دوره دهم مجلس شورای اسلامی به خوبی به جامعه انتقال نیافت.
وی در خصوص ویژگی های مثبت نمایندگان استان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: از جمله این خصوصیات می‌توان به ارتباط بسیار خوب با بدنه جامعه، تعامل مثبت با مدیران استان، عدم دخالت در امور اجرایی استان، انسجام مناسب بین نمایندگان در قالب مجمع نمایندگان برای تامین منافع استان، قدم برداشتن در مسیر اولویت ها و برقراری ارتباطات سازنده با مدیران کشوری اشاره کرد.
دکتر طالبی با بیان اینکه در مجموع تجربه خوبی از تعامل و همکاری نمایندگان مجلس دوره دهم استان با دولت را داشتیم، افزود: همین تجربه، سرمایه ای  بسیار ارزشمندی برای دوره جدید نمایندگان است.
وی با اشاره به توانایی های قابل توجه نمایندگان منتخب استان در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه نمایندگان منتخب استان در مجلس شورای اسلامی دارای سوابق خوبی هستند که می‌توانند در خدمت  منافع استان و اولویت های استان قرار بگیرند.
دکتر طالبی با بیان اینکه چند جلسه با نمایندگان منتخب استان برگزار کرده ایم، عنوان کرد: سعی کرده ایم به ادبیات مشترکی در خصوص اولویت های استان برسیم و در همین راستا  تعامل و همکاری خوبی شکل گرفته است.
استاندار با بیان اینکه فارغ از همه اختلاف سلایق سیاسی، برای منافع استان هیچگونه مرزبندی ای نداریم، تاکید کرد: از تلاش و کوشش نمایندگان در راستای منافع استان حداکثر حمایت را خواهیم کرد تا استان را به سمت توسعه و آبادانی بیشتر و کاهش مشکلاتی که با آن روبرو هستیم، ببریم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات