استاندار يزد:

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد،"محمد رضا فلاح زاده" در پيام تبريك به مناسبت فرا رسيدن عيد سعيد فطر،آورده است:
«... اسئلك بحق هذا اليوم الذى جعلته للمسلمين عيدا و لمحمد صلى الله عليه و آله ذخرا و شرفا و كرامتا و مزيدا ان تصلى على محمد و آل محمد... »
      عید سعيد فطر، عطا و هديه ارزشمند خداوند متعال به مؤمنانی است که با  زلال روزه، زنگار و غبار از آئينه دل شسته اند. اين عيد فرخنده؛ روز شكفتن دوباره انسان و  زمان جشن گرفتن يك ماه روزه داري خالصانه و عبادت عارفانه پروردگار جهانيان است كه در شبهاي عاشقي و سحرهاي بندگي رقم خورده است.
عيد فطر به راستی روز عزیز و خجسته ای است كه خداوند آن را از ميان ديگر روزها بر گزيده است و به بندگان ناچیزش اجازه داده تا در اين روز نزد حضرت او گرد آيند و بر خوان كرم او بنشينند و ادب بندگى بجاى آورند. بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) درباره اين روز مبارك  فرمودند: « فطر روزي است كه خداوند تعالي براي مسلمين عيد قرار داده تا با اجتماع خود در نماز و خطابه هاي مناسب با هر عصر، راه و روش خود را در مقابل اسلام و مقابل دشمنان خوانخوار آن بيابند. »  رهبر معظم انقلاب حضرت آيت الله العظمي خامنه اي (مدظله العالي) نيز مي فرمايند: «ماه رمضان و عید فطر هنگامی مبارک خواهد بود که مسلمانان بتوانند از این فرصت برای خودسازی و به وجود آوردن حیات طَیّبه در نفس خویش استفاده کنند.»
   مسلمانان در ايام شريف ماه مبارك رمضان و عيد سعيد فطر با تأسي از آموزه‌هاي ناب قرآني و سيره پاك اهل بيت عصمت و طهارت (عليهم السلام)   با وحدتي از سر صدق و صفا،  توطئه هاي تفرقه افكنانه استكبار و صهيونيسم جهاني در خيل عظيم مسلمانان را خنثي ساخته و به خودشان باز مي گردانند.  اينجانب، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبريك  عيد بزرگ و سعيد فطر به پيشگاه حضرت وليعصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالي) و همه مردم مومن استان دارالعباده و دارالعلم يزد، از خداوند متعال، رستگاري و عزت و كرامت همگان رامسئلت می نمایم .