رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان یزد:

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد ، "عباسعلی رضایی" عصر روز سه شنبه در آخرین جلسه توجیهی بازرسان و سربازرسان انتخابات استان یزد اظهار داشت: نظارت خدا بالاترین نظارت‌هاست و همه مجموعه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، روز جمعه 12 اسفند کار خود را بر این مبنا آغاز خواهند کرد.
وی افزود: مجموعه فعالان و مدیران سیاسی استان یزد با تعامل با یکدیگر و توجه به اصل امانتداری، به طور قطع بهترین انتخابات را در روز 12 اسفند برگزار خواهند کرد.
رضایی با تاکید بر اصل قانون‌مداری در برگزاری انتخابات عنوان کرد: حتی اگر در شعبه‌ای قرار باشد 100 رای جمع‌آوری شود، حداقل 17 بازرس، سربازرس و سایر مجریان انتخابات در آن شعبه حضور خواهند داشت.
وی تاکید کرد: از آنجا که نظام ما نظام مردم‌سالاری دینی است، مردم حق دارند با خیال آسوده رای بدهند و اطمینان داشته باشند که رای آنها مورد حفاظت است و هر آنچه را که انتخاب کرده‌اند، مورد اجراست.
رضایی با تاکید بر اینکه این امانتداری افتخار ماست، افزود: تمام انتخابات‌های برگزار شده در کشور به ویژه استان یزد با کمال دقت و امنیت برگزار شده است.
رضایی هم‌چنین با اشاره به تعامل میان بازرسان و سربازرسان عنوان کرد: تعامل میان بازرسان و سربازرسان انتخابات در استان یزد بسیار مطلوب است اما هرکس در هر مقام و موقعیتی باید بر مسئولیتی که بر عهده‌اش گذاشته شده است، عمل کند.
وی اظهار امیدواری کرد: این انتخابات نیز همچون تمام انتخابات‌های برگزار شده، در سلامت، امنیت و دقت کامل برگزار شود و مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه‌گویان باشد.
حداد از اعضای هیئت بازرسی شهرستان یزد نیز در این نشست اظهار داشت: هیئت بازرسی شهرستان یزد از بیش از یک ماه پیش کار خود را آغاز کرده و از افراد شایسته، متعهد و توانمند در آن بهره گرفته شده است.
وی بیان کرد: بیشتر اعضای انتخاب شده، سابقه حضور در اجرای انتخابات را داشته‌ و از تجربیات کافی بهره‌مند و مورد اعتماد هستند.
رسول دوران از اعضای هیئت بازرسی شهرستان یزد نیز در این نشست اظهار داشت: حضور مردم و سلامت انتخابات پشتوانه قوی برای نظام اسلامی است و برای بهره‌مندی از این پشتوانه باید همه عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی با استفاده از تجارب گذشته و استفاده از ظرفیت‌های موجود، انتخاباتی سالم و جامع و بهتر از انتخابات قبل برگزار کنند.
وی افزود: میثاق اصلی ما قانون اساسی است و روند اجرا و روند اداره کشور از طریق انتخابات صورت می‌گیرد.
دوران خاطرنشان کرد: مردم ما در عرصه‌های مختلف انتخابات شهر و روستا و مجلس و ریاست جمهوری،‌ باید حضوری فعال داشته باشند و برای این کار باید زمینه و عرصه را برای حضور گسترده مردم فراهم کنیم.
وی یادآور شد: در روز انتخابات مجریان انتخابات در شعب باید در ساعات 10، 12، 16 و 18 تعداد تعرفه‌های مصرف شده را به شماره پیامک ستاد اس ام اس کنند.
دوران خاطرنشان کرد: در این دوره از انتخابات افرادی که تاریخ تولد آنها از 12/12/ 72 به قبل و دارای 18 سال تمام هستند، می‌توانند رای بدهند.