معاون سياسي و امنيتي استاندار يزد:

 به گزارش روابط عمومي استانداري يزد،"غلامحسين دشتي" روز سه شنبه در نشست هماهنگي برگزاري مراسم بيست و سومين سالگرد ارتحال حضرت امام خميني(ره) و چهل و نهمين سالگشت قيام 15 خرداد، اظهار داشت: بايد قيام 15 خرداد با نگاه ابلاغ مجدد دين به بشريت مورد بررسي قرار گيرد.
وي در بخش ديگري از سخنان خود، با اشاره به بخشهاي مختلف برنامه هاي مرتبط با اين مناسبت، اظهار داشت: بخشي از اين برنامه ها به صورت فرا استاني و در قالب اعزام كاروانها به حرم مطهر است و بخش ديگر آن در سطح استان و در قالب برگزاري مراسم هاي مختلف، تحقق مي يابد.
معاون سياسي و امنيتي استاندار در ادامه، توجه به محتواي برنامه ها و تلاش براي غني سازي آنها را امري ضروري دانست و اهميت انتقال مفاهيم و ارزشهاي انقلاب اسلامي به نسل جوان و ترويج انديشه هاي امام راحل(ره) را يادآور شد.
دشتي خواستار در نظر گرفتن شاخصه هاي مردمي بودن، جهاني بودن، معنوي بودن، نوآوري و خلاقيت ، محتوا گرا بودن ، جهاني بودن و....   در تمامي برنامه هاي اجرائي شد.
معاون سياسي و امنيتي استاندار همچنين بر بهره گيري از شيوه هاي جديد در اجراي برنامه ها تاكيد كرد.
مدير كل امور اجتماعي استانداري نيز در سخناني نقش دستگاه هاي فرهنگي استان در شناساندن ابعاد شخصيتي حضرت امام خصوصا به نسل نو پا  را پر اهميت ارزيابي كرد.
"سعيد عبداللهي"از صدا و سيما  خواست تا در خصوص برنامه هاي مرتبط  با مناسبتهاي چهاردهم و پانزدهم خردادماه اطلاع رساني مناسبي داشته باشد.
در اين جلسه پيرامون مسائل مطرح شده بحث و تبادل نظر صورت گرفت و تصميمات لازم اتخاذ شد.