به رياست معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار برگزار شد؛

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، " عباسعلي رضايي " روز دوشنبه در اين جلسه با اشاره به اينكه آموزش و پرورش جايگاه بسيار مهمي در حوزه هاي مختلف كشور را دارد، اظهار داشت: انجام وظيفه اين نهاد به صورت صحيح تربيت نيروي انساني مطلوب را به دنبال خواهد داشت.
وي اظهار اميدواري كرد: ان شاء ا... امسال استان يزد براي بيستمين سال متوالي رتبه اول كشور در كنكور سراسري را كسب خواهد كرد.
رضايي از حمايت ويژه استان از آموزش و پرورش در بودجه IT استان در آينده خبر داد و افزود: آموزش و پرورش ميزباني جشنواره تجليل از پژوهشگران برتر سال 92 را بر عهده خواهد داشت.
مدير كل آموزش و پرورش استان نيز با اشاره به وجود 184 هزار دانش آموز در استان يزد، خاطر نشان ساخت: 15 هزار و 385 نفر در قالب كادر اجرايي به دانش آموزان استان در حال خدمت رساني مي باشند.
" محمد كاظم رحيم نژاد " همچنين واگذاري مدارس به بخش خصوصي را از اولويت هاي كاري اين اداره كل دانست و گفت: تغيير كتب درسي، توسعه مدارس خاص، ساماندهي نيروي انساني، برگزاري نهضت ملي قرآن كريم، گسترش مدارس قرآني و ... از ديگر فعاليت هاي صورت گرفته در آموزش و پرورش است.
در اين جلسه گزارشي از شرح وظايف كارگروه تخصصي پژوهش، فناوري و تحول اداري استان ارائه و همچنين كميته هاي پيشنهادي اين كارگروه عنوان شد.