به رياست معاون برنامه ريزي استاندار برگزار شد؛

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، " محمد رضا بابايي " روز چهارشنبه در اين جلسه، ضمن تبريك حلول ماه رجب، اظهار داشت: امسال از سوي رهبر فرزانه انقلاب اسلامي (مد ظله العالي) به عنوان سال حماسه سياسي، حماسه اقتصادي نامگذاري گرديده است كه حضور پرشور در انتخابات خرداد ماه و برنامه ريزي مطلوب اقتصادي را مي طلبد.
وي با اشاره به تحريم هاي غرب عليه جمهوري اسلامي ، خاطر نشان كرد: ملت ايران با تبديل تهديدها به فرصت، ظرفيت مناسبي را در راستاي توليد و بالندگي بوجود آورده اند.
بابايي توان بالاي جوانان كشورمان از لحاظ فكري و نخبه بودن را يادآور شد و تصريح كرد: تحقق شعار امسال همت همه جانبه دستگاه هاي دولتي و خصوصي را نياز دارد.
وي افزود: نگاه برنامه ريزانه،‌تغيير نگرش در ساختار بنگاه هاي اقتصادي و عمل به مصاديق بايد در اولويت كاري دستگاه هاي اجرايي استان قرار گيرد.
كاهش هزينه و سرعت ترخيص در گمرك استان، بهبود فضاي كسب و كار، ارتقاي كيفيت و بهره وري، تكميل ظرفيت واحدهاي توليدي، نظارت دولت بر بنگاه هاي خصوصي، تسهيل برخي قوانين و... از ديگر موضوعات مطرح شده در اين جلسه در راستاي محقق شدن شعار امسال بود.
در اين جلسه مقرر شد نظرات دستگاه هاي اجرايي استان در خصوص تحقق شعار سال جمع آوري و در نشست هم انديشي بحث و تبادل نظر در اين زمينه صورت گيرد.