به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، " غلامحسين دشتي " روز چهارشنبه در اين جلسه ضمن تسليت پيشاپيش رحلت حضرت رسول اكرم (ص)، امام حسن مجتبي (ع) و امام رضا (ع)، رعايت قوانين را يكي ملزومات هر جامعه عنوان كرد و افزود: تشويق شهرونداني كه قوانين را رعايت مي كنند عامل تاثير گذاري در انگيزه بخشي به آحاد جامعه در راستاي رعايت قوانين است.
وي با اشاره به دوربين هاي نصب شده در سطح شهر، تعامل دستگاه هاي مختلف مرتبط در راستاي استفاده بهينه از اين ظرفيت در حل مسائل اجتماعي و تشويق احترام كنندگان به قوانين را خواستار شد.
نگاه تربيتي و نظارت به نصب دوربين در هر نقطه شهر، كار مستمر خبري صدا و سيما، آگاهي بخشي رعايت حقوق شهروندي و ... از موارد تاكيد شده توسط اين مقام مسئول بود.
مدير كل امنيتي و انتظامي استانداري نيز از شناسايي و مكان يابي محل هاي جديد نصب دوربين در سطح شهر خبر داد و افزود: كليه بانك ها، جايگاه هاي عرضه سوخت و طلا فروشي ها مكلف به نصب دوربين شده اند كه در اكثريت اين موارد دوربين نصب گرديده است.
" سيد علي محمد حسيني " همچنين راه اندازي دوربين در پاساژهاي مهم شهر يزد را از ديگر اولويت هاي در دست اجرا دانست.
مدير كل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري نيز خواستار تبليغ روحانيون در راستاي رعايت قوانين از ديد حق الناس بودن آن شد.
" سعيد عبداللهي " همچنين بازديد از مركز كنترل ترافيك شهرداري توسط مديران استان را يكي از راهكارهاي آگاهي بخشي در خصوص نحوه نظارت دستگاه هاي مرتبط به مديران استان دانست.