استاندار یزد در نشست کارگروه انرژی استان عنوان کرد:

مبنای برنامه ریزی ها در تامین انرژی، مرتفع کردن نیاز بخش های مختلف و عدم اخلال در فعالیت ها است

استاندار یزد گفت: مبنای برنامه ریزی و فعالیت های استان بر تامین نیازهای بخش های تولید، صنعت، نیروگاه ها و اداری و خانگی بدون ایجاد خلل در امور این بخش ها است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر مهران فاطمی در نشست کارگروه انرژی استان یزد که به منظور بررسی آخرین وضعیت تامین انرژی های مختلف در استان برگزار شد، با بیان اینکه در مسئله انرژی با یک حالتی از اضطرار مواجه هستیم، گفت: بر این اساس مدیریت انرژی استان باید مبتنی بر شرایط موجود، سهمیه استان و در راستای نیل به پایدارترین شرایط صورت بگیرد تا با برقراری توازن بین برق، گاز و سوخت، این دوران گذار نیز به خوبی و با کمترین مشکل و تبعات پشت سر گذاشته شود.
استاندار یزد با بیان اینکه باید اقدامات اساسی و کارشناسی شده ای برای حل مسائل مربوط به تامین انرژی استان در دراز مدت صورت گیرد، اظهارداشت: یکی از برنامه های لازم الاجرا در این زمینه افزایش بهره وری در بخش های مختلف است که باید در دستورکار قرار گیرد.
وی افزود: پیگیری مباحث مربوط به توسعه زیرساخت های تولید برق از انرژی خورشیدی و حرکت استان در این مسیر، علاوه بر تامین انرژی، به اشتغال استان نیز کمک می کند.
استاندار در بخش دیگری از سخنانش به موضوعات مطرح شده در خصوص تامین سوخت نیروگاه ها اشاره و بر اتصال دو نیروگاه  استان به لوله خط انتقال پخش فرآورده های نفتی و تکمیل ذخیره مخازن سوخت نیروگاه ها در حد قابل قبول تاکید کرد.
دکتر فاطمی عنوان کرد: مبنای برنامه ریزی و فعالیت های استان بر تامین نیازهای بخش های تولید، صنعت، نیروگاه ها و اداری و خانگی بدون ایجاد خلل در امور این بخش ها است.
وی در انتها از مردم خواست تا در مصرف آب، برق و گاز صرفه جویی کنند تا استان در فصل سرد سال با مشکل مواجهه نشود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات