به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، مهدی آذر مکان در پایان همایش شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما با تاکید بر این که دولت نهم از پرکار ترین دولت هاست گفت: بهره برداری از147 هزار و 500 پروژه عمرانی در دولت نهم در سراسر کشور با اعتباری بالغ بر 540 هزار میلیارد ریال، رقم بی سابقه ای است که نشان از همت بالای این دولت دارد.
وی با تقدیر از خدمات روابط عمومی های ادارات و نهادها در گرامیداشت دهه مبارک فجر امسال و انعکاس دستاوردهای سی ساله انقلاب اسلامی و 3 ساله دولت نهم ادامه داد: در دهه مبارک فجر امسال حدود 40 هزار پروژه با اعتبار 190 هزار میلیارد ریال افتتاح شد و روابط عمومی ها در انعکاس این دستاوردهای مهم نقش ارزنده ای را ایفا کردند.
رئیس روابط عمومی وزارت کشور با اشاره به نزدیکی دهمین دوره  انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: بحث انتخابات دولت مردان را از خدمتگزاری به مردم غافل نخواهد کرد.
آذر مکان در پایان با اشاره به برگزاری همایش شورای روابط عمومی های استان یزد، از وظایف اصلی روابط عمومی ها را اطلاع رسانی از خدمات دولت عنوان کرد و با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که اطلاع رسانی باید یک اطلاع رسانی هنرمندانه باشد گفت: در این همایش تلاش شد تا بر روی این نکته تاکید و مباحث و راهکارهایی برای آن مطرح شود.
شایان ذکر است آخرین همایش تخصصی روابط عمومی های نهادها و ادارت استان یزد در سال جاری با حضور مدیرکل روابط عمومی وزارت کشور، مسئول هماهنگ کننده امور استانهای روابط عمومی این وزارتخانه و مدیران روابط عمومی دستگاهها و نهادهای استان در محل سالن منتظر قائم استانداری برگزار شد.