با حضور استاندار يزد برگزار شد؛

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد،"محمد رضا فلاح زاده" روز چهارشنبه در اين مراسم با تشريح تأثيرات مستقيم امنيت، آموزش، تأمين زيرساخت، توليد و توزيع در توسعه ملي، ارتباط  و تعامل مجلس، دولت، دانشگاه و صنعت را لازمه توسعه اقتصادي دانست.
وي خواستار نقش آفريني افزون تر مراكز آموزش عالي در توليد برنامه هاي آموزشي بر اساس نياز صنعت و تبديل دانش فني به تكنولوژي شد.
 عالي ترين مقام اجرايي استان خاطرنشان ساخت: بخش صنعت نيز بايد تلاش كند تا هرچه مي تواند در راستاي جذب فارغ التحصيلان دانشگاهي گام برداشته و همچنين سفارشات خود را دسته بندي كرده و به دانشگاه اعلام نمايد.
استاندار ضمن تاكيد بر اهميت تعامل صنعت و دانشگاه گفت: پيوند صنعت و دانشگاه پيوند بسيار ميمون و مباركي است و اين كار مي تواند برخي از مشكلات موجود را برطرف كند.
فلاح زاده همچنين خواستار حمايت صنعتگران از طرح كاربيني،كارآموزي و كارورزي دانشجويان شد و اظهار داشت: استان يزد به عنوان اولين استان از اين موضوع استقبال كرده است كه صميمانه از دست اندركاران اين طرح تشكر و قدرداني مي كنم.
رئيس اتاق بازرگاني ، صنايع، معادن و كشاورزي استان يزد نيز در سخناني به بيان اهميت تعامل صنعت و دانشگاه پرداخت.
"محمد رضا قمي" اظهار داشت: كاربيني، كارآموزي و كار ورزي مراحل مختلف اين طرح در حال اجراست كه در مرحله نخست،3 واحد صنعتي استان در اين فرآيند مشاركت دارند.