به مناسبت روز جانباز برگزار شد؛

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، " محمد رضا فلاح زاده " روز پنج شنبه در اين مراسم ضمن ديدار با تعدادي از جانبازان سرافراز، آنان را مورد تفقد قرار داد.
 وي در سخناني نقش خواست مردم در حوزه علمي، توليد، تجارت ، عمران و آباداني را يادآور شد و افزود: جانبازان دين خود را به جامعه خود ايفا نموده اند و ما اميدواريم در روز قيامت شرمنده شهدا و جانبازان و ايثارگران نباشيم.
فلاح زاده اظهار اميدواري كرد: با حضور پر شور مردم در پاي صندوق هاي راي ، بار ديگر جمهوري اسلامي در اوج قدرت باشد و پرچم سرافراز كشور به احتزاز درآيد.
نماينده مردم يزد و صدوق در مجلس شوراي اسلامي نيز با تبريك اعياد شعبانيه، گفت: انتظار فرج كه شيعه به آن معتقد است اساس و ريشه اختلافات استكبار جهاني با جمهوري اسلامي است.
" محمد صالح جوكار " در ادامه صبر  و استقامت جانبازان را در روز جزا داراي اجر و مزد برشمرد و تاكيد كرد: قانون اول در جامعه ما بايد در راستاي حل مشكلات ايثارگران باشد.
مدير كل بنياد شهيد انقلاب اسلامي استان يزد نيز با اشاره به وجود 10 هزار و 134 نفر جانباز در استان يزد، گفت: 162 نفر جانباز بالاي 70 درصد در استان يزد وجود دارد.
" محمد مهدي فرهنگ دوست " ضمن گراميداشت روز جانباز، اظهار داشت: حضور همگان در پاي صندوق هاي راي مشت محكمي به دهان ياوه گويان و زورگويان جهان است.
در اين مراسم از جانبازان بالاي 70 درصد تجليل شد.