با حضور استاندار یزد برگزار شد؛

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، "سید محمد میرمحمدی" روز پنجشنبه در اين مراسم به مناسبت هفته کتاب گفت: کتاب، اندیشه‌ها و تجارب را به نسل هاي بعد منتقل می‌کند و اندیشه‌های بزرگ به صورت کتاب به ما رسیده است.
استاندار يزد ضمن بيان اهميت كتاب و كتابت در پرورش انديشه ها گفت: همه ما بر محور اندیشه‌های گذشتگان و در بستر تاریخ در حرکت هستیم.
میرمحمدی با اشاره به اينكه نسل بعد، از تجارب و اندیشه‌های ما استفاده خواهد كرد، تلاش همگان را براي فراهم كردن زمينه ارتقای دانش، فکر و اندیشه هاي نسل هاي بعد خواستار شد.
وی با تاکید بر اینکه کتابخوانی و یادگیری امری است که از کودکی باید به آن پرداخته شود، اظهار داشت: کودکانی که امروز در کتابخانه‌ها حضور دارند، فضلاي آينده و نماد فرهنگ ما خواهند بود.
عالي ترين مقام اجرايي استان ضمن يادآوري اهميت فعاليت در عرصه كتاب و فرهنگ، توفيق حضور و فعالیت همگان در اين عرصه مهم را از خداوند متعال مسألت نمود.
استاندار در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به آمار ارائه شده توسط مدیرکل نهاد کتابخانه‌های استان یزد گفت: خوشبختانه استان يزد از نظر شاخص‌های کتابخوانی در رتبه خوبی قرار دارد اما اين رتبه ها برای اين استان، هنوز کافی نیست و همه باید در راستای افزایش و بهتر شدن این شاخصه‌ها تلاش كنند.
مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان یزد نیز در این مراسم  گزارشي از وضعيت استان در حوزه كتاب و كتابخانه و رتبه يزد در سطح كشور ارائه كرد.
در ادامه این مراسم از خادمان عرصه کتاب تجلیل شد.