به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد،  "عبدالرضا رحماني فضلي" روز شنبه در اين مراسم، از زحمات بي شائبه  "محمدرضا فلاح زاده" قدرداني و براي "سيد محمد ميرمحمدي" آرزوي توفيق كرد.
وي استاندار جديد يزد را فردي اعتدال گرا و شايسته معرفي  كرد كه به اخلاق شهره است و گفت: اميدوارم استاندار جديد با كمك مردم و مديران موفق باشد و كارها را پيش ببرد.
وزير كشور سلام گرم حجت الاسلام و المسلمين دكتر روحاني؛ رئيس جمهوري اسلامي ايران را به مردم يزد ابلاغ كرد و از قول رييس جمهور براي در اولويت قرار دادن سفر استاني به يزد خبر داد.
وي در بخش دوم سخنان خود، به مقوله اعتدال پرداخت و گفت: رييس جمهور، اعتدال و پرهيز از افراط و عصبيت را به همه استانداران توصيه كرده اند.
رحماني فضلي توجه به مردم، پاك دستي، عدالت و كارآمدي را از اصول مورد توجه رييس جمهور برشمرد و خواستار توجه ويژه استانداران و مديران استاني به اين اصول شد.
مقام عالي وزارت كشور، نقش وحدت و انسجام دروني در حل مسائل بين المللي  كشورمان را يادآور شد و برضرورت حفظ وحدت و همدلي تاكيد كرد.
وي از همگان خواست تا به استاندار كمك كنند تا فعاليتهاي جاري را به گونه اي هدايت كند كه همچون گذشته، يزد را  به عنوان استاني نمونه، پايدار و استوار نگه دارد.
رحماني فضلي همچنين از رييس و اعضاي ستاد انتخاباتي حجت الاسلام و المسلمين دكتر روحاني در استان يزد قدرداني كرد.
در پايان لوح تقدير وزير كشور به فلاح زاده اعطا و ابلاغ استاندار جديد قرائت شد.