با حضور نماينده ولي فقيه در استان و استاندار يزد برگزار شد؛

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، حجت الاسلام والمسلمين"سيد محمد كاظم مدرسي" در اين مراسم كه با حضور نماينده ولي فقيه در استان، استاندار يزد، مسئولان و مردم برگزار شد، گفت: ملت مسلمان ايران شعار هيهات من الذله را از حضرت ابي عبدالله الحسين(ع) به يادگار دارد و اين شعار را به عنوان كليد راهنما و سعادت خود تشخيص داده است و امروز اين حضور پر شور در مراسم 13 آبان پاسخي به ياوه گويي ها و دشمني دشمنان است چرا كه مبارزه با كفار و دشمنان ريشه در قرآن و اعتقادات ما دارد.
وي گفت:هر كجاي عالم اگر كسي بخواهد در مقابل دستاوردهاي زيباي انقلاب اين مردم قد علم كند، سخني را با ناحق بگويد و يا قلمي بر كاغذي بكشاند در مقابل تمام دنياي او اين ملت ايستادگي خواهد كرد.
مدرسي در ادامه به اقدام جوانان غيور ملت در تسخير لانه جاسوسي آمريكا اشاره كرد و اظهار داشت: با اين اقدام تمام دنيا مات و مبهوت ماند و پس از گذشت 34 سال از آن جريان براي همه دنيا مبرهن است كه سفارتخانه هاي آمريكا در تمام دنيا چيزي جز لانه جاسوسي نيست.
اين روحاني يزدي خاطر نشان كرد: اين ملت ملتي است كه دفاع مقدس را به عنوان امري زيبا پذيرفت و در برابر زياده خواهي مستكبران ايستادگي كرد و با اهداي شهيدان به اسلام و انقلاب اسلامي اصل دين و هويت فرهنگي خويش را به اثبات رساند.
وي همچنين گفت: امروز ملت با پيروي از راهنمايي هاي حكيمانه و دلاورانه مقام معظم رهبري(مد ظله العالي) راه خود را ادامه خواهند داد.
مدرسي در پايان به فرمايشات ديروز رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالي) اشاره كرد و افزود: ايشان هم نرمش قهرمانانه را رقم مي زنند و هم از ديپلماسي فرزندان انقلاب در خارج از كشور حمايت مي كنند و البته هشدار جدي و پدرانه خود را اعلام مي دارند كه من نسبت به مذاكره با آمريكا خوش بين نيستم.
مراسم 13 آبان با حضور گسترده مردم استان بخصوص دانش آموزان و دانشجويان پس از مداحي و روضه خواني يكي از مداحان  به پايان رسيد.