به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، در اين بيانيه آمده است:
24 خرداد امسال، انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري و چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و  روستا رقم خواهد خورد تا مردم با حضور بصيرانه در  شعب اخذ رأي، بار ديگر سرنوشت خويش را تعيين كنند.
    دشمنان ملت آزادانديش ايران در آنسوي مرزها ، از آغاز انقلاب  به دنبال كم اهميت جلوه دادن  انتخابات و حتي فرمايشي نشان دادن آن بوده اند  و اكنون نيز هياهوي تبليغاتي و جريان سازي و جنگ رواني  را وجهه نظر و عمل قرار داده تا بلكه به اهداف شوم خود دست يابند. اما زهي خيال باطل! مردم ولايتمدار ، شجاع و سلحشور اين مرز و بوم  كه با انقلاب شكوهمند اسلامي - به رهبري حضرت امام (ره) -  براي هميشه دست رد به سينه دشمنان  زدند و در سالهاي پر رنج  دفاع مقدس  براي اثبات اين ثابت قدمي، فرزندان خويش  را  تقديم انقلاب كردند تا خواب دشمن را آشفته و خيال خام آنان را باطل كنند، اكنون نيز  به فضل الهي با حضور پر شور و گسترده خود در عرصه حماسه سياسي، حماسه اي جاودانه خلق خواهند كرد تا دشمنانشان انگشت تحير به دندان تحسر بگزند.
شوراي هماهنگي روابط عموميهاي استان يزد  نيز  به نوبه خود از عموم مردم شريف و هميشه در صحنه استان دارالعباده و دارالعلم  يزد دعوت مينمايد تا همراه و همگام با ملت سراسر كشور، با حضور فعالانه، پر شور و گسترده خود در اين واقعه مهم و سرنوشت ساز،  بار ديگر مشت محكمي بر دهان سران استكبار جهاني فرو آورده و آنان را مأيوس نمايند. ان شاء الله
   توفيق روز افزون همگان را در راستاي آرمانهاي والاي امام راحل عظيم الشأن(ره) و منويات رهبرمعظم انقلاب اسلامي (مدظله العالي)  در ظل توجهات حضرت ولي عصر(ارواحنا لتراب مقدمه فدا) از درگاه خداوند  سبحان مسألت مينمايم.