دبير شوراي هماهنگي روابط عموميهاي استان:

 به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، مدير كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان يزد در سخناني به تبيين اصل 44 قانون اساسي  پرداخت و تشكيل تعاوني ها را يكي از راه هاي  مهم اشتغال زائي و داشتن اقتصاد پويا و مردم محور دانست.
"امرالله فلاح زاده"با اشاره به بركات تعاون، در خصوص تشكيل تعاوني روابط عموميهاي استان اعلام حمايت كرد.
وي همچنين خواستار مشاركت روابط عموميها در اشاعه فرهنگ تعاون شد.
دبير شوراي هماهنگي روابط عمومييهاي استان يزد نيز در سخناني با گراميداشت ايام الله دهه فجر به بركات انقلاب اسلامي در حوزه هاي مختلف اشاره  كرد.
"سيد عبدالمجيد قائم محمدي "  گفت: 12 بهمن تنها سالروز بازگشت حضرت امام (ره) به كشورمان نبود بلكه در اين روز عزت  و سربلندي به ملت ايران بازگشت و خواري و ذلت از اين ميان رخت بر بست.
وي افزود: ملت ايران در زمان رژيم ستمشاهي و منفور پهلوي  در دنيا جايگاهي نداشت، امام خميني(ره) با توجه به عشق و ارادت مردم مسلمان ايران به حضرت اباعبدالله الحسين(ع)  مفاهيم اعتقادي به ويژه ظلم ستيزي و آزادگي را در وجود اين ملت احيا كرد و باعث شد تا مردم ايران مقتدرانه در مقابل زياده خواهي استكبار جهاني بايستند. 
مشاور استاندار ، پيشرفتها و افتخار آفريني هاي كشورمان را مرهون انقلاب اسلامي و 22 بهمن دانست.
وي در بخش ديگري از سخنان خود، به موضوع انتخابات پرداخت و گفت: به زعم برخي از افراد ؛ وجود برخي از مسائل مقطعي موجب كم رنگ شدن حضور مردم در عرصه انتخابات  مي شود، اما بايد ياد آور شد كه مسائل رفاهي محك خوبي براي عزم و اراده  مردم نيست و سنجيدن مردم با اينگونه مسائل، نوعي اهانت به مردم است.
قائم محمدي ادامه داد: خانواده هايي كه فرزندان خود را تقديم انقلاب كرده اند  اين كار را براي ماديات انجام نداده اند و اكنون نيز ملت،  حضور گسترده و دشمن كوبي در صحنه انتخابات خواهند داشت.
اين مقام مسئول با بيان اينكه شركت در انتخابات يك تكليف الهي است، بحث تبليغات در اين زمينه را وظيفه همگان به ويژه روابط عموميها و رسانه ها دانست.
وي تصريح كرد: شكي نيست كه مردم مسلمان ايران با حضور پر رنگ خود در اين عرصه اثر جوسازي دشمنان را باطل كرده  و به دشمنان خود تو دهني محكمي خواهند زد.
در ادامه اين همايش يكي از مدرسان خبرنويسي، بر شناخت جامعه هدف در برقراري تعاملات و ارتباطات تاكيد كرد.
"داود پاك طينت " با ارائه تعريفي از مفهوم"ارتباط"، انتخاب واژه مناسب براي انتقال پيام را هنر روابط عمومي دانست.