استاندار يزد:

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد،"سيد محمد ميرمحمدي" روز دوشنبه در ديدار مسئولان شهرستان ميبد ضمن گراميداشت هفته بسيج، توفيق هيأت ايراني در مذاكرات 1+5 را تبريك گفت.
وي در ادامه ضمن قدرداني از تلاش هاي مسئولان ميبد، به مسائل و مشكلات مطرح شده توسط حاضرين اشاره كرد و اظهار داشت: تنها بيان مشكلات راهگشا نيست بلكه بايد در خصوص هر يك از مسائل، بررسي هاي لازم صورت پذيرد و طرح هايي تهيه شود كه توجيهات لازم را در بر داشته باشد.
استاندار گفت: يكي از عمده ترين مشكلات مطرح شده توسط مسئولان استاني وشهرستاني بحث اعتبارات است كه تأمين اعتبار نيز بايد از راه درست دنبال شود البته در مسير پيشرفت نبايد تنها به بودجه دولت تكيه كرد چرا كه تنها چشم اميد به بودجه دولت داشتن، مانع پيشرفت خواهد شد.
وي به نقش مهم مسئولان در شهرستان ها اشاره كرد و افزود: شما بايد با همكاري، همفكري و استفاده از توان خيرين، شهرها و بخش ها را از محروميت نجات بدهيد.
عالي ترين مقام اجرايي استان راهكار مواجه نشدن با مشكلات را نظارت و كنترل مسئولان در همه امور دانست و گفت: نظارت درست مسئولان مانع بسياري از مشكلات است.
استاندار همچنين از وحدت ملي بعنوان يكي از مهمترين اصول نظام مقدس جمهوري اسلامي نام برد و خاطر نشان كرد: هرگونه رفتار تفرقه آميز توسط مسئولان از نظر قانون و شرع مردود است.
وي در ادامه توجه و تلاش مسئولان شهرستان ها را در راستاي حل دغدغه هاي مردم خواستار شد.
در ابتداي اين ديدار فرماندار و ساير مسئولان شهرستان ميبد به بيان مسائل و موضوعات مرتبط با حوزه كاري خود پرداختند.