مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد خبر داد :

مشارکت مردم در راه اندازی واحدهای تولیدی در روستاها

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد گفت : در راستای سیاستهای کلان روستایی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، دستورالعمل اجرایی طرح مشارکت مردم در راه اندازی واحدهای تولیدی در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته را ابلاغ نموده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، صبح دوشنبه 7 اردیبهشت ماه مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد در مصاحبه با خبرنگار اتاق خبر روابط عمومی استانداری اظهار داشت : با تأکید بربهره گیری از تمام ظرفیت های موجود، حضور و مشارکت همه روستائیان و اقشار کم درآمد، تمهیدات لازم برای اجرای هرچه بهتر این طرح و تحقق اهداف موردنظر فراهم می گردد.
هادی مقیمی ادامه داد : فایل نهایی این دستورالعمل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به آدرس www.Abadinews.ir و همچنین پایگاه اطلاع رسانی دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد قابل دریافت می باشد.
مقیمی خواستار شد : همه دستگاههای اجرایی، به ویژه دستگاههای مرتبط مستقیم که در این طرح پیش بینی شده اند همکاری لازم را برای عملیاتی شدن طرح مشارکت مردم در راه اندازی واحدهای تولیدی مستقر در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته داشته باشند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات