استاندار يزدخبر داد؛

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد؛ " محمد رضا فلاح زاده" سه شنبه شب در جلسه پيگيري مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب اسلامي ( مد ظله العالي ) به استان كه در محل سالن حميديا برگزار شد، ضمن تسليت پيشاپيش رحلت بنيانگذار جمهوري اسلامي حضرت امام خميني (ره)، بركات سفر پر خير رهبر معظم انقلاب اسلامي ( مد ظله العالي ) به استان يزد را يادآور شد و افزود: خط دوم انتقال آب به استان يزد، راه آهن يزد – اقليد، بزرگراه بافق و بزرگراه طبس از جمله مصوبات سفر پر خير و بركت معظم له بوده كه در حال اجراست.
فلاح زاده  برخي پروژه ها از قبيل احداث مخازن آب و آبرساني به شهرها و طرح هاي تربيت بدني را از جمله مواردي دانست كه به اتمام رسيده است .
استاندار يزد دربخش دوم سخنان خود از تشكيل جلسه اي در تهران در خصوص مصوبات 3 سفر استاني هيات دولت به استان در آينده نزديك خبر داد.
وي همچنين از مصوب شدن طرح حمل و نقل ريلي درون شهري براي شهر يزد در  جلسه شوراي عالي ترافيك كشور  خبر داد.
استاندار حمل و نقل درون شهري و برون شهري را نياز هميشگي بشر و نياز امروز مردم استان يزد دانست و آن را يكي از زير ساختهاي اصلي توسعه و پيشرفت كشور برشمرد.
وي شرط اجراي پروژه حمل و نقل ريلي در شهر يزد را دارا بودن جمعيت 500 هزار نفري  عنوان كرد و پيوستن شهر هاي حميديا و شاهديه به شهر يزد را اقدامي در اين راستا و به صلاح مردم استان يزد دانست.
وي نياز دهليز مهريز – اردكان و داخل شهر يزد به حمل و نقل ريلي را يادآور شد و از  مطالعه جامع حمل و نقل و مطالعه فاز 1 مترو به عنوان يكي از اقدامات صورت گرفته در اين زمينه ياد كرد.
استاندار در ادامه يكي از آرزوهاي مردم استان را وجود حمل و نقل ريلي در شهر يزد برشمرد و حل معضل ترافيك شهر يزد را از نتايج اين اقدام اعلام كرد.
در اين جلسه دستگاه هاي مرتبط با مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالي ) گزارشي از پيشرفت فيزيكي پروژه ها ارائه كردند.