به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، معاون عمراني استاندار در اين نشست به مبحث 19 مقررات ملي ساختمان اشاره كرد و گفت : يكي از راهكارهاي مهم در راستاي اصلاح الگوي مصرف جامعه ، اجرايي كردن مبحث 19 مقررات ملي ساختمان است.

سيد محمد ميرسعيدي با اشاره به بالا بودن سرانه مصرف انرژي در ايران گفت: مبحث 19 مقررات ملي ساختمان به منظور كاهش مصرف سوخت و جلوگيري از اتلاف انرژي در منازل است.
وي  ادامه داد: با توجه به اينكه در سال اصلاح الگوي مصرف قرار داريم بايد به گونه اي برنامه ريزي شود تا از اتلاف انرژي كه سرمايه هاي عمومي مردم است جلوگيري شود.
معاون استاندار اجراي دقيق مبحث 19 را يكي از بهترين راهكارها در راستاي عمل به فرامين رهبر انقلاب در اصلاح الگوي مصرف بر شمرد.
در ادامه این نشست نماینده شرکت برق منطقه ای گزارشی از برنامه های اجرایی مرتبط با مبحث 19 مقررات پرداخت.
آموزش خانه به خانه ، پیگیری جهت اجرای مبحث 19 مقررات ساختمان در ساختمان دستگاه های دولتی از مهمترین مباحثی بود که توسط شرکت برق در این نشست ارائه شد.
ارائه طرح پژوهشي مجتمع زيستي پايدار توسط تعدادي از اعضاي هيئت علمي دانشگاه ، تصويب طرح انتقال آب به روستاي بفروئيه ميبد، بررسي طرح آب رساني به روستاي سرو عليا اردكان و طرح انتقال آب به شهر تفت از ديگر مباحث مطرح شده در اين كارگروه بود.
گفتني است در پايان اين نشست از 7 نفر از مشاوران جوان دستگاه هاي دولتي حاضر در اين نشست با اهداي لوح سپاس تقدير شد.