به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، در اين نشست محمد مهدي فقيه خراساني با اشاره به سالروز ميلاد حضرت علي اكبر(ع) در مرداد ماه ، بر برگزاري برنامه هاي جذاب در اين روز تأكيد كرد و گفت: با عنايت ويژه اي كه استاندار در بحث ساماندهي امور  جوانان دارند اميدداريم تمامي دستگاه ها و ارگان ها در اين زمينه همه توان خود را به كار گيرند.
وي به روحيه ظريف جوانان اشاره كرد و افزود: جوانان به عنوان آينده سازان اين مملكت از جايگاه مهمي برخوردارند و برخورد با آنان نيازمند ظرافت و سليقه خاص است.
معاون پشتيباني استاندار يزد با اشاره به شخصيت والاي حضرت علي اكبر (ع) گفت: شباهت اخلاقي حضرت علي اكبر(ع) به پيامبر مكرم اسلام(ص) از مهمترين خصايص اين بزرگوار است كه بايد در اجراي برنامه هاي مربوط به جوانان مد نظر گرفته شود.
وي از حسن رفتار شهيد صدوقي به عنوان يكي از روحانيون شاخص استان با جوانان ياد كرد و اضافه نمود: اهميت دادن به نظرات جوانان، مسئوليت دادن ، نحوه ارتباط و تقويت باورهاي ارزشي چون عبادات و روحيه سعي و تلاش از  مهمترين عبرت هايي است كه مي توان از رفتار بزرگان ديني با جوانان آموخت.
فقيه خراساني با اشاره به انتصاب اژدر پور به عنوان مسئول جديد سازمان ملي جوانان، اضافه كرد: اميدوارم ايشان همچون مسئوليت قبلي شان در اين سمت نيز فعال و كوشا باشند.
گفتني است در اين جلسه، ساماندهي روز جوان مورد بررسي قرار گرفت و مصوب شد تا برنامه هاي مختلفي با همكاري كليه ارگان ها برگزار گردد.