استاندار يزد:

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، در اين پيام آمده است:
شکست فضاحت بارآمریکای  مستبد و جنایتکار در صحرای طبس ،تجلي دیگری از الطاف خداوند متعال بود که سنگريزه ها را به حكم " و لله جنود السماوات و الارض" به مقابله با دشمنان اسلام  مأمور ساخت  و بار ديگر داغ سرافكندگي و شكست را بر پيشاني سران كفر و استبداد نهاد.
خفاشان‌ بدسيرت‌ و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از اين مساله غافل بودند که ايران اسلامي، خانه‌ خاندان‌ عصمت‌ و طهارت‌ (عليهم‌ السلام‌) و منزلگاه‌ عاشقان‌ كربلا و نجف‌ است كه به رهبري حضرت امام خميني(ره)  و با اعتقادي راسخ و ايماني استوار، بنياد طاغوت  را در هم شكستند، تا اسلام و ارزشهاي اسلامي را در كشور خود احيا كنند و خداوند متعال، همواره آنان را ياري خواهد نمودكه؛"ان تنصروا الله ينصركم و يثبت اقدامكم" 
این معجزه بزرگ الهی ، بار دیگر برتري ایمان و اعتقاد بر تكنولوژي را خاطر نشان ساخت و بیش از گذشته بر اقتدار، حیثیت و اعتبار جهانی انقلاب اسلامی افزود كه به  دنبال آن ، بنیانگذار كبير انقلاب اسلامی فرمودند: «اشتباه کارتر در آن است که گمان می‏کند با دست زدن به این مانورهای احمقانه، می‏تواند ملت ایران را که برای آزادی و استقلال خویش و برای اسلام عزیز از هیچ فداکاری روی گردان نیست، از راه خودش که راه خدا و انسانیت است، منصرف کند. کارتر نفهمیده... با چه ملتی رو به روست و با چه مکتبی بازی می‏کند. ملت ما، ملت خون و مکتب جهاد است. حمله به ایران، حمله به تمام بلاد مسلمین است».
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره سردار رشيد اسلام؛ شهيد والا مقام  محمد منتظرقائم كه در اين واقعه شربت شهادت را عاشقانه نوشيد ، فرا رسيدن سالگرد شكست استكبار جهاني در واقعه طبس را به عموم ملت شريف ايران اسلامي ، به ويژه مردم انقلابي استان دارالعباده و دارالعلم يزد، تبريك و تهنيت عرض مينمايم.  موفقيت همگان را در راستاي آرمان هاي بلند امام راحل(ره) و  منويات مقام معظم رهبري(مدظله العالي) از درگاه خداوند متعال خواهانم.