معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار در شورای اداری میبد؛

 به گزارش روابط عمومی استانداری یزد،"عباسعلی رضایی" روز گذشته در جلسه شورای اداری میبد، توجه ویژه دولت به مباحث نظام اداری را یادآور شد و گفت: دولت تدبیر و امید با توجه به  سیاستهای کلی نظام اداری ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، نقشه راه اصلاح نظام اداری را تدوین و در قالب برنامه 50*30 ابلاغ کرده است.
وی مهندسی نقش و ساختار دولت، دولت الکترونیک، سرمایه انسانی، سلامت اداری و فناوری مدیریتی را به عنوان بخشی از برنامه های نقشه راه اصلاح نظام اداری برشمرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد در ادامه بر توجه ویژه به مباحث فناوری اطلاعات و بکارگیری شیوه های موثر مدیریتی با رویکرد کاربرد فناوریهای مدیریتی تاکید کرد.
رضایی در بخش دیگری از سخنان خود، از توجه به تفکر و توسعه علمی، کار و کوشش، اهمیت دادن به مسئولیت اجتماعی و روحیه جمع گرایی و توجه به مکارم اخلاق به عنوان 4 عنصر موثر در شکل گیری تمدن اسلامی یاد کرد و افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی همه اینها در قوانین دیده شده و ضرورت توجه ویژه به آنها در برنامه های نظام اداری هم محرز است.
این مقام مسئول همچنین قبولی عبادات همگان در ماه مبارک رمضان را از درگاه خداوند متعال مسألت نمود و بر بهره گیری از فرصت های ارزشمند این ماه شریف تاکید کرد.