معاون استاندار:

 به گزارش روابط عمومي استانداري يزد،"عباسعلي رضايي" روز دوشنبه در جلسه كارگروه پژوهش،فناوري و تحول اداري استان كه در محل سالن اجتماعات شهيد موحدين استانداري برگزار شد، با اشاره به ارسال ليست نتايج آزمون تبديل وضعيت نيروهاي قراردادي به تهران، گفت: پذيرفته شدگان اين آزمون به محض تبديل وضعيت ، به شهرستانهاي استان منتقل خواهند شد.
وي در خصوص آزمون استخدامي  دستگاه هاي اجرايي استان كه در خردادماه امسال برگزار شده بود،افزود: به زودي نتايج اعلام و مراحل مصاحبه و گزينش انجام خواهد شد.
معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار در بخش ديگري از سخنان خود، ضمن گراميداشت پيشاپيش هفته پژوهش، گفت: تقويت بخش پژوهش، بسياري از مشكلات را حل خواهد كرد.
رضايي از برگزاري مراسم ويژه پژوهش و فناوري در روز چهارشنبه ؛بيست و نهم آذر ماه در دانشگاه يزد خبر داد و گفت: در اين مراسم علاوه بر تجليل از پژوهشگران برتر استان يزد، از دو كتاب "گنجينه پژوهش(جلد5)" و "روش تحقيق در علوم زيستي" -كه به همت دانشگاه يزد و دفتر آموزش و پژوهش استانداري تهيه شده است- رو نمايي مي شود.
وي همچنين گفت: امسال به شهرستانها ابلاغ شد كه  ستاد بزرگداشت هفته پژوهش در شهرستانهاي استان يزد تشكيل شود كه  هريك از شهرستانها برنامه هاي خاصي را در دستور كار دارند.
معاون استاندار در ادامه استقبال صورت گرفته از جشنواره ملي ايده هاي برتر را مطلوب ارزيابي كرد و گفت: نمايشگاه ايده هاي برتر از امروز كار خود را آغاز مي كند.
در اين جلسه مسئولان و نمايندگان دستگاه ها و دانشگاه هاي استان ، گزارشي از برنامه هاي دستگاه متبوع خود براي هفته پژوهش و فناوري ارائه كردند كه پس ازبحث و تبادل نظر، تصميمات لازم اتخاذ شد.