به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد در آغاز این نشست با گرامیداشت هفته هلال احمر، به تشریح نقش جمعیت هلال احمر در خدمت رسانی به مردم پرداخت.
"کاظم مشرف" حمایت از آسیب دیدگان نظامی و غیر نظامی در مواقع مختلف و تلاش برای بهبود سلامت و بهداشت جامعه را از جمله وظایف خطیر جمعیت هلال احمر برشمرد و با اشاره به اهمیت آموزش همگانی امداد، خواستار همکاری روابط عمومیهای استان  برای راه اندازی پایگاه های داوطلبین هلال احمر در دستگاه ها و همچنین محلات شد.
وی در بخش دوم سخنان خود، به تاریخچه روابط عمومی در تاریخ تمدن بشری اشاره و از روابط عمومی به عنوان چشم بیدار و بینای هر سازمان یاد کرد.
مشرف، آگاهانه کار کردن و حرفه ای بودن را دو رمز موفقیت روابط عمومی سازمانها دانست و گفت: ساختن چهره مناسب از دستگاه و شفاف سازی  از وظایف مهم  روابط عمومیهاست.
مشاور استاندار و رئیس روابط عمومی استانداری یزد نیز در سخنانی ، با اشاره  به آغاز هفته هلال احمر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امداد گر، تلاش و خدمات فعالان این عرصه را ارج نهاد.
"سید عبدالمجید قائم محمدی" برگزاری 11 نشست آموزشی ویژه مدیران و کارشناسان روابط عمومیهای استان را در سال گذشته یادآور شد و گفت: دوره جدید آموزشی با عنوان "اصول و فنون تبلیغات" به مدت 24 ساعت در 4 نشست  6 ساعته برگزار می شود.
وی همچنین از برگزاری دومین نشست آموزشی روابط عمومیهای استان یزد  همزمان با برگزاری جشنواره روابط عمومیهای برتر شهرستان تفت در این شهرستان خبر داد.
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد در بخش دوم سخنان خود، پیشاپیش 27  اردیبهشت؛  روز روابط عمومی و ارتباطات را به فعالان این عرصه تبریک گفت و سپس به تشریح برخی از برنامه های شورای هماهنگی روابط عمومیهای استان یزد در سال جاری پرداخت.
قائم محمدی همچنین از میزبانان اولین نشست آموزشی مدیران و کارشناسان روابط عمومیهای استان ، تشکر و قدردانی کرد.
وي در ادامه با اشاره به برگزاري دور دوم انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي ،حضور حماسي مردم در عرصه حضور را ستود و آن را سيلي محكم اراده ملت به صورت دشمنان نظام دانست.
در ادامه این نشست آموزشی، یکی از اساتید تبلیغات کشور به تشریح برخی از اصول و فنون تبلیغات پرداخت .
"حسن بادکوبه" با اشاره به مفهوم برند، گفت: برند همان احساس درونی یک شخص درباره یک محصول یا خدمت است.
وی افزود: در جامعه امروزی، روابط عمومی و برندسازی، علومی همچون  جامعه شناسی و روان شناسی را به خدمت گرفته است.
بادکوبه تصریح کرد: امروزه باید از رضایتمندی مشتری عبور کرد و به خشنودی مشتری اهمیت داد.
این فعال عرصه تبلیغات و اطلاع رسانی ،بر لزوم توجه و بهبود مستمر در برند سازی برای استمرار موفقیت هر سازمان یا شرکت تاکید کرد.
معماری برند و ویژگیهای یک برند سازی موفق و تاثیرگذار از دیگر نکات مورد اشاره مدرس این نشست آموزشی بود.