" عباسعلی رضایی " روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومي استانداري يزد افزود:  از این تعداد 987 هزار و 659 نفر در اماكن مختلف اقامتی سكني گزیده اند.
جانشین ستاد تسهیلات نوروزی  استان یزد تصریح كرد: میزان پذيرش مسافران امسال به یزد در مقایسه با مدت مشابه پارسال 90 درصد رشد افزايش داشته است.
رضایی گفت:با وجود حضور گسترده مسافران و میهمانان نوروزی در مناطق مختلف استان تاكنون مشكلی در پذیرش و اسكان آنها وجود نداشته است .
اين مقام مسئول اظهار داشت: مسجد جامع، مجموعه اميرچخماق و باغ دولت آباد  بيشترين بازديد كننده را از ميان گردشگران نوروزي پذيرا بوده اند.
وی از همكاری خوب همه مردم و مسئولان در میهمان نوازی و پذیرش مسافران نوروزی در مناطق مختلف استان قدردانی كرد .
معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار  در بخش ديگري از سخنان خود، با اشاره به كاهش سوانح جاده اي، از همه دستگاه هاي مرتبط از جمله اورژانس، هلال احمر، پليس راه، راه و شهرسازي  و حمل و نقل و پايانه ها تشكر و قدرداني كرد.
رضائي همچنين از تشكيل كميته ارزيابي ستاد تسهيلات نوروزي خبر داد و بر رصد فعاليت دستگاه ها و ستادهاي شهرستاني تاكيد كرد.
وي در ادامه به فعاليتهاي فرهنگي صورت گرفته به خصوص در مقوله عفاف و حجاب اشاره كرد و فعاليتهاي فرهنگي در شهرستانها، اقدامات فرهنگي در مسجد جامع و مسجد امير چخماق، برگزاري نمايشگاه عفاف و حجاب در پارك بزرگ شهر را از جمله اقدامات مطلوب در اين زمينه برشمرد.
جانشین ستاد تسهیلات نوروزی  استان یزد، همچنين برنامه ريزي صورت گرفته در صدا و سيماي مركز يزد در انعكاس برنامه هاي ستاد تسهيلات نوروزي به ويژه برنامه راديوئي ترمه و ترنج را مطلوب و اثر بخش ارزيابي كرد.
رضائي در ادامه با تشكر از فعاليتهاي ستاد تنظيم بازار گفت: خوشبختانه با اقدامات خوبي كه در اين زمينه صورت گرفته ، ميهمانان نوروزي در بحث قيمت كالاها ، رضايت نسبي داشته اند.
وي اظهار اميدواري كرد: هموطنان ايراني با سفر به استان يزد ، خاطره خوشي از سفر به اين خطه در ذهن داشته باشند.