به رياست معاون استاندار برگزار شد؛

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد،"عباسعلي رضايي" روز سه شنبه در اين نشست ضمن تبريك ميلاد پر خير و بركت حضرت ولي عصر(عج)، از برگزاري جشنواره "علم تا عمل" در سراسر كشور خبر داد و گفت: استان يزد در گروه اول همراه با استانهايي همچون تهران، اصفهان، فارس،قزوين، مركزي و.... قرار دارد.
وي اظهار داشت: سهميه  استان براي  حضور نخبگان و نوآوران در اين جشنواره در آينده نزديك اعلام خواهد شد  كه اميدواريم شاهد حضور بيش از پيش فعالان اين عرصه باشيم ، البته با توجه به جايگاه استان يزد در زمينه نخبه پروري ، جز اين انتظار ديگري نمي رود.
معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار، جديد بودن طرح ها را از الزامات طرحهاي ارسالي عنوان كرد و افزود: طرحهاي ارسالي نبايد در سالهاي قبل در اين نمايشگاه شركت كرده باشند.
رضايي خاطرنشان ساخت: مسئوليت اجرائي اين كار بر عهده بنياد نخبگان استان است و دبيرخانه استاني جشنواره علم تا عمل در دفتر آموزش و پژوهش استانداري دائر مي باشد.
اين مقام مسئول خواستار اطلاع رساني دقيق در خصوص جشنواره علم تا عمل از طريق رسانه ها به ويژه صدا و سيما شد.
معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار در بخش ديگري از سخنان خود، با اشاره به فرآيند ارزيابي عملكرد دستگاه هاي اجرائي استان در سال 1390، تصريح كرد: اگر خداي ناكرده دستگاهي در اين امر ضعيف عمل كرده باشد ، اصلا اقدام نكرده و يا دير اقدام كرده باشد ، از مزاياي طرح محروم خواهد شد.
رضائي از تلاشها و اقدامات صورت گرفته  در اين راستا تشكر وقدرداني كرد.
وي همچنين در خصوص اعلام اسامي پذيرفته شدگان آزمون تبديل وضعيت نيروهاي قراردادي به پيماني دستگاه هاي اجرائي استان، گفت: نتايج اين آزمون در خردادماه براي تأييد نهائي به معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رياست جمهور ارسال شده كه به محض تاييد نهائي آن ، اطلاع رساني لازم صورت خواهد پذيرفت.
مديركل دفتر منابع انساني و تحول اداري نيز در اين نشست با اشاره به تصويب نامه  دولت در خصوص تشكيل كارگروه برنامه ريزي نيروي انساني، گفت: با تشكيل اين كارگروه، سند آمايش نيروي انساني استان تهيه و پس از تاييد نهائي ، اجرائي خواهد شد.
"احمد دهقان منگابادي"  در بخش ديگري از سخنان خود، اظهار داشت: قرار است با هماهنگي معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رياست جمهوري مرحله  بعدي آزمون استخدامي  دستگاه هاي اجرائي استان در سال جاري  برگزار شود.
مديركل دفتر آموزش و پژوهش استانداري نيز در اين نشست با اشاره به اهميت جشنواره "علم تا عمل"،  هدف از برگزاري اين جشنواره و نمايشگاه را ارائه دستاوردهاي حاصل از تجاري سازي طرح ها و ارج نهادن به مقام نوآوران و فناوران برتر در عرصه ملي عنوان كرد و خواستار اطلاع رساني گسترده در اين زمينه شد.
"محمد مهدي عادل" به ارائه گزارشي از جشنواره  علم تا عمل در سال90،  پرداخت و  گفت:  در سال گذشته 2 طرح از نخبگان يزدي، حائز رتبه شد و مورد تقدير قرارگرفت.
در ادامه اين نشست گزارشي از فرآيند ارزيابي عملكرد دستگاه هاي اجرائي استان در سال 1390 ارائه شد  كه شركت كنندگان نكته نظرات خود را در اين خصوص مطرح كردند و تصميمات لازم اتخاذ شد.