به گزارش كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد انتخابات استان يزد،" غلامحسين دشتي" در اين نشست كه در محل مدرسه عبدالرحيم خان بازار يزد برگزار شد، ياد و خاطره شهداي والامقام بازار و كسبه را گرامي داشت.
وي در ادامه اعتبار امروز بازار كسب و كار جمهوري اسلامي ايران را مديون پاكدامني و پاكدستي گذشتگان دانست و تصريح كرد: بازار در كشور ما، قبل از هرچيز يك نهاد فرهنگي- ديني است.
رئيس ستاد انتخابات استان يزد با اشاره به نقش و حضور كسبه و بازاريان يزد در همه صحنه هاي ملي و مذهبي ابراز اميدواري كرد كه در انتخابات 12 اسفند نيز با حضور خود نقشه هاي شوم دشمنان را نقش بر آب كنند. دشتي خاطرنشان ساخت: نهاد بازار يك نهاد مرجع براي عموم مردم است و روزانه هزاران نفر به آن مراجعه مي كنند.
وي با اشاره به اقدامات ستاد انتخابات استان از ابتداي شكل گيري تا كنون به نامزدهاي انتخاباتي استان اشاره كرد و افزود: تا كنون در يزد 87 نفر داوطلب شده اند كه 57 نفر از آن ها تاييد صلاحيت شده اند.
رئيس ستاد انتخابات استان به تفوت هاي انتخابات نهمين دوره مجلس با دوره هاي گذشته اشاره كرد و گفت: در 10 درصد حوزه هاي انتخابيه سراسر كشور به صورت الكترونيكي و تمام مكانيزه راي گيري انجام مي گيرد.
وي از آمادگي 100 درصدي استان يزد براي برگزاري انتخابات سالم و پر شور خبر داد و هدف انتخابات آتي را حضور گسترده و فراوان مردم ئدر پاي صندوق هاي راي دانست.
دشتي در پايان تصريح كرد: مردم ميزان دلبستگي ها، عشق و محبت خود به انقلاب اسلامي ايران را در پاي صندوق هاي راي به جهانيان نشان خواهند داد.