استاندار يزد:

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد"محمد رضا فلاح زاده" در جلسه شوراي برنامه ريزي و توسعه استان با اشاره به 18 آذر ماه سالروز معرفي عراق به عنوان متجاوز به خاك ايران توسط سازمان ملل ، اين مهم را يكي از افتخارات جمهوري اسلامي ايران دانست.
وي با بيان اينكه در اعصار گذشته مقادير زيادي از خاك كشور ايران از دست رفته بود، افزود: يكي ديگر از افتخارات نظام جمهوري اسلامي اين است كه از ابتداي انقلاب تاكنون حتي يك وجب از خاك ايران جدا نشده است.
استاندار يزد به سالروز شهادت آيت الله "دستغيب" در روزهاي آينده اشاره كرد و ياد و خاطره آن عالم مجاهد و شهيد والا مقام را گرامي داشت.
عالي ترين مقام اجرائي استان در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به وظايف سازمان بهزيستي، ماموريت اين سازمان را بسيار سخت و در عين حال، پرثواب دانست.
فلاح زاده پيشرفت بهزيستي در اجراي سند كنترل آسيبهاي اجتماعي را مثبت ارزيابي و بر اجراي دقيق آن تاكيد كرد.
استاندار با اشاره به برخي از آسيب هاي اجتماعي شناخته شده در جامعه گفت: اين آسيب ها نبايد در جامعه اسلامي بخصوص در كشور اسلامي ايران وجود داشته باشد.
فلاح زاده در بخش ديگر سخنان خود در خصوص بارش باران در استان و وقوع سيل در برخي مناطق، يكي از دلايل اصلي وقوع اين اتفاقات را ساخت و ساز در سكونت گاه هايي غير رسمي و بي توجهي در شهرسازي دانست.
وي در خصوص به كارگيري راهكارهاي متفاوت براي جلوگيري از سيل هاي احتمالي و بهره گيري از آب باران دستوراتي را صادر كرد.
استاندار يزد در پايان سخنان خود بر تسريع در احداث بدون وقفه موزه دفاع مقدس استان تاكيد كرد.
بررسي ميزان پيشرفت در اجراي سند كنترل و كاهش آسيب هاي اجتماعي استان و ارائه گزارش حوادث اخير و خسارات وارده و پيشنهادات اداره كل مديريت بحران استان دستور كار جلسه امروز شوراي برنامه ريزي و توسعه استان بود.