استاندار يزد:

 به گزارش روابط عمومي استانداري يزد،"محمد رضا فلاح زاده" روز سه شنبه  در پيامي به مناسبت 27 ارديبهشت روز ارتباطات و روابط عمومي آورده است:

     اطلاع رساني شفاف و برقراري تعامل سازنده و چند سويه يكي از شاخصه هاي مهم توسعه يافتگي جوامع است.  در واقع جريان صحيح اطلاع رساني ، يكي از اجزاي اصلي چرخه توسعه و پيشرفت است كه حذف يا ايجاد نقصان در آن، مي تواند به طور جدي در فرآيند توسعه و پيشرفت اختلال ايجاد كند.
    در عرصه ارتباطات ، نقش روابط عموميها - كه  گوش شنوا و چشم بيناي سازمانها هستند- نقشي حساس ، ظريف و غير قابل انكار است. روابط عموميها مي توانند با استفاده از روشهاي گوناگون از طريق اطلاع يابي دقيق و سريع و اطلاع رساني شفاف و به موقع ، روح اميد و تعالي را در كالبد جامعه دميده و با مبارزه با تبليغات  منفي، تأثير گذاري خود را در اين راستا به اثبات برسانند. علاوه بر اين، دريافت نظرات و پيشنهادات مردمي، تحمل انتقاد منصفانه و انتقال به مديران، پاسخگويي به ابهامات و پرسش‌ها از طريق رسانه ها ، برگزاری كنفرانس هاي خبري به منظور ارائه دستاوردهاي نظام مقدس جمهوری اسلامی، ارائه مشاوره هاي فرهنگي و اجتماعي به مديران سازمانها و... از  ديگر كاركردهاي روابط عموميها در اين زمينه است.  .
   البته نباید از نظر دور داشت که نقش روابط عمومي ها در جوامع اسلامي، با توجه به هنجارها و شئونات  مبتنی بر احکام اسلام ناب محمدی(ص)، نسبت به ساير جوامع، متفاوت تر و  حساس تر است. چراكه آموزه هاي متعالي دين مبين  اسلام، همواره بر صداقت،  تقويت روحيه اميد و خود باوري، خدمت به بندگان خدا و خنثي سازي توطئه هاي تبليغي دشمنان، تاكيد داشته و  از همين رهگذر است كه حضرت امام راحل عظيم الشأن (ره) فرمودند: «كارهاي خود را به مردم بگوئيد تا دشمنان نگويند كاري نشده است» و  رهبر معظم انقلاب اسلامی  حضرت آيت الله العظمي خامنه اي(مدظله العالی) نیز بارها این موضوع را مورد تاکید خود قرار داده و فرموده اند:«به طور هنرمندانه اطلاع رسانی کنید تا مردم تا عمق جانشان قبول کنند.» ایشان همچنین تصریح کردند:«اطلاع رسانی را قوی کنید...»
   اينجانب ضمن گراميداشت بيست و هفتم ارديبهشت ماه؛ روز ارتباطات و روابط عمومي، موفقيت روزافزون همه اساتيد،كارشناسان و فعالان اين عرصه  را در راستاي آرمانهاي والاي  بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و  منويات مقام معظم رهبري(مدظله العالی) از خداوند منان مسئلت مي نمايم.