به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد،"محمد رضا فلاح زاده" در جمع مديران استاني و شهرستاني كه در اين برنامه ديدار با خانواده شهيدان حضور داشتند، ضمن تبريك ولادت حضرت علي(ع) وسالروز آزاد سازي خرمشهر گفت: حضرت امام(ره) فرمودند خانواده شهدا چشم و چراغ ملت اند و ما همه مديون اين عزيزان هستيم.
وي گفت: در اين ديدارها سعي كنيد تا نكات مهم و آثار مهم از شهيدان و خانواده معظم آنان را به بنياد شهيد يا مشاور امور ايثارگران استاندار منعكس نماييد تا از آن براي ترويج فرهنگ جهاد و شهادت استفاده شود.
 در جريان اين ديدار بعضي از خانواده شهيدان مشكلات و درخواست هايي را مطرح كردند كه استاندار در راستاي رفع آن ها دستوراتي را صادر كرد.
آيت الله "محمد رضا ناصري" و استاندار با خانواده معزز شهيدان والا مقام محمد رفيعيان، عباسعلي كارگر و حسن نظري در شهرستان بهاباد و خانواده معزز شهيدان مرتضي و رجبعلي حيدري، محمد علي ناظمي، سيد روح الله ميرغني زاده و شهيد عسكري در شهرستان بافق ديدار كردند.
نماينده ولي فقيه در استان و استاندار در ابتداي ورود به شهرستان بهاباد در گلزار شهداي اين شهرستان حضور يافتند و با نثار فاتحه به روح بلند اين شهيدان، ياد و خاطره آنان را گرامي داشتند.