به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، آيت الله "محمد رضا ناصري" روز شنبه در اين جلسه با اشاره به تهاجم فرهنگي دشمن براي ضربه زدن به جوانان، بر ضرورت آگاه سازي اين قشر از جامعه براي رويارويي با اين تهاجمات تاكيد كرد.
نماينده ولي فقيه در استان اهميت سامان دادن به سبك زندگي، احياء امر به معروف و نهي از منكر و توجه به تربيت ديني فرزندان در خانه و مدرسه را يادآور شد.
استاندار يزد نيز در اين جلسه ضمن يادآوري رشد برخي انحرافات در جامعه، بر ضرورت فرهنگ سازي و برخورد با اين انحرافات تاكيد كرد.
"محمدرضا فلاح زاده"خاطر نشان ساخت: توانمند سازي و آگاه سازي خانواده ها به منظور پيشگيري از انحرافات و همچنين توجه آموزش و پرورش و دانشگاهيان به رشد و تقويت فرهنگ ديني دانش آموزان و دانشجويان از ضروريات است.
گزارش دادگستري در خصوص اقدامات پيشگيرانه در وقوع جرم، كاهش نرخ طلاق در استان يزد، حذف طلاق از موارد ده گانه حقوقي در استان، برنامه هاي فرهنگي و تفريحي ويژه مسافران نوروزي ، ضرورت توجه به احياء فريضه امر به معروف و نهي از منكر، ارائه مشاوره به دانش آموزان در مدارس براي مقابله با تهديدات جنگ نرم و پيشگيري از وقوع مفاسد اجتماعي از ديگر موضوعات مطرح شده در اين جلسه بود.